Haberler
Site Haritası
Tekirdağ Çıkışlı 5 Gece 6 Gün Karadeniz Turu 29 Temmuz 2017 4 Ağustos 2017
Tekirdağ Çıkışlı 5 Gece 6 Gün Batumlu Karadeniz Turu

1.Gün : 30 Temmuz 2017 : Sabah Amasya'ya varıyoruz. Kahvaltımızı alıp sırasıyla Tamimname Binası,Bimarhane,Arkeoloji ve Mumyalar Müzesi,Gök Medrese,2.Bayezid Külliyesi,Şehdazeler parkı ve Müzesi gezimizi yapıyor Öğle Yemeğimizi alıp Orduya hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye teleferikle çıkıp Fotoğraflıyor ardından Ordu'da bulunan otelimize geçiyoruz.Fatsa Yalçın Otel

2.Gün:
 31 Temmuz 2017 : Sabah Otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz. Giresunda Sarayburnu Camiinde kısa bir ziyaret yapıp Trabzon'a hareket ediyoruz.Sumela Manastırı ,( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir) Atatürk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından Akçaabatta öğle yemeği alıyor Çay Fabrikası gezilip Sürmene' de Bıçak Alışverişi yapmak için kısa bir mola veriyoruz.Ardından Uzungöl'e hareket ediyoruz.Taşkın Otel

3.Gün : 1 Ağustos 2017 :
Sabah Minibüslere binerek Karaster Yaylasına çıkıyor biraz yürüyüş yapıyoruz.Ardından Rize'de yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyor Fırtına Vadisine hareket ediyoruz.Rafting (Extra) Molası veriyor ardından (Extra) Zilkale gezimiz için minibüs tutuyoruz.Ardından Ayder Yaylasına çıkıyor Serbest zaman verip Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

4.Gün: 2 Ağustos 2017 :
Sabah erkenden kalkıyor Extra Olarak Kavrun Yaylasına minibüslerle çıkıyor ardından Ayder Yaylasında Mucit Amcada Öğle Yemeği alıp Borçka'ya hareket ediyoruz. Extra olarak Minibüslerimize binerek Karagöle geçiyoruz.Karagöl etrafında serbest zaman verip Hopa'da bulunan Otelimize geçiyoruz.Riksos Batumi

5.Gün : 3 Ağustos 2017 :
Sabah erkenden Batuma geçiyor Gonio Kalesi,Çoruh Nehri,Adalet Binası,Ters Bina,Parlemento Binaları ziyaretlerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyor ardından Denizde yüzme molası veriyor ve Teleferik ile Sputnik tepesine hareket ediyoruz.Ardından Otelimizin bulundugu Giresun'a hareket ediyoruz.Giresun Amazon Otel

6.Gün : 4 Ağustos 2017 :
Sabah  kalkıyor kahvaltımızı alıp yüzme molası veriyoruz.Ardından Giresun Adasına tekne turu düzenliyor Samsun'a hareket ediyoruz.Atatürk Anıtı,Tütün İskelesi ve Kalem Anıtı gezilerimizi yapıp Ardından Rus Pazarında Kısa bir Serbest zaman veriyor ve Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz.Akşam saatlerine doğru Amazon Köyü ziyaretimizi yapıp dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.