Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Tekirdağ Çıkışlı Amasya Başlangıçlı 5 Gece 6 gün Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah saatlerinde Yeşilırmağın iki yakasına yerleşmiş Şehzadeler Şehri Amasya'ya varıyoruz, Kahvaltımızı yaptıktan sonra sırasıyla Tamimname Binası, Bimarhane, Arkeoloji ve Mumyalar Müzesi,  2.Bayezid Külliyesi, Şehdazeler Parkı ve Müzesi gezilerimizi yaptıktan sonra Öğle Yemeği molamızın ardından Orduya hareket ediyoruz. Ordu kentinin sembolü olan Boztepe'ye teleferikle çıkıp Fotoğraflarımızı çekip molamızın ardından Giresun’a doğru hareket ediyoruz ve otelimize geçiyoruz. Akşam Yemeği Otelimizde .Aripsas Otel

2.Gün : Sabah otelimizde kahvaltımızı alıyoruz. Giresun’da Sarayburnu Camiini ziyaret ettikten sonra, Trabzon'a hareket ediyoruz. Sumela Manastırı , ( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir) Atatürk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz. Ardından  öğle yemeği alıyor Uzungöl'e hareket ediyoruz. Uzungölü dolaşıp fotoğraflarımızı çektikten sonra Uzungölde ki Otelimize geçiyoruz Akşam Yemeği Otelimizde .

3.Gün : Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Rize’ye geçerek yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyor alışveriş ve Serbest Zamanımızın bitimiyle Çayeli ilçesine geliyoruz.Extra olarak minibüsler ile Çeçeva köyüne gidip uçsuz bucaksız çay tarlalarının içinde gezinti yapıp manzarada seyir yapıyoruz.Çeçeva gezimizi bitirince öğlen yemeğimizi alacağımız lokantamıza geçiyoruz yemeğimizi yedikten sonra Fırtına Vadisine hareket ediyoruz.Ayder yaylasına gelince Extra olarak Minibüslere binerek Bulut denizi görülen kaçkarların en üst seviyesi Huser Yaylasına gidiyoruz.Şanslı isek bulut denizini görebiliyoruz.Onun dışında müthiş bir kaçkar dağları uzantıları görünmektedir.Gezimizi yapıp Ayder yaylasında bulunan otelimize geliyoruz.  Ayder Elif Otel

4.Gün : Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Minibüslere binerek Kaçkar Dağlarına Safariye gidiyoruz. Kaçkar Dağlarının zirvesine yakın en son Yayla olan 2300 rakımlı Kavrun Yaylasına ulaşıyor serin sularında ayaklarımızı dinlendirip terapi yapıyoruz. Ardından Yayla içerisinde gezi yapıyor Ayder Yaylasına dönüyor ve Mucit Amcada Öğle Yemeği alıp, Çamlıhemşinde  bizleri bekleyen minibüslerimizle Extra olarak Sevdalık dizisinin çevrildiği Çinçiva Köyü ve Tarihi Kemer Köprüsü, Uçurumun kenarına kurulmuş Zilkale ve yüksek debisi ile büyüleyici Palovit şelalesi gezilerimizi yapıyoruz.Ardından Fırtına Vadisinde Dileyen misafirlerimiz Rafting yaparken, Rafting yapmayan misafirlerimiz mola vererek dinleniyorlar ardından otelimize geçiyor ve yerleşiyoruz. Akşam Yemeği Otelimizde. Cihan Otel

5.Gün : Sabah otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından Borçka ya geçiyoruz burada bizleri bekleyen minibüslerle Cennetten bir köşe Borçka Karagöle ulaşıyoruz ,öğle yemeğimizi piknik yaparak alıyor doğa içinde fotoğraf çekinip verilen serbest zamanın ardından Fındıklı Çağlayan Köyüne geliyoruz . Laz Konaklarının bulunduğu Vadide Konakları ve Tarihi Kemer Köprüde resim çekinip Trabzon'a  hareket ediyoruz.Çay Fabrikasına uğrayıp çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini görüyor çay tadımı yapıyoruz.Dileyen misafirler çay alışverişi yapabilirler. Sürmene' de Bıçak Alışverişi yapmak için kısa bir mola veriyoruz. Trabzon’a  geçiyor ve hotelimize yerleşiyoruz. Akşam Yemeği Otelimizde Vakfıkebir Ramada

6.Gün : Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından 07:30’da Hotelimizden ayrılıyor ve Giresun’a hareket ediyoruz .Kuzulan Şelalesi, Mavi Göl ve Acı Su istikametine gidiyoruz fotoğraf molamızın ardından Samsun a hareket ediyoruz. Yolumuzun üzerinde Terme’de Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Samsuna varıyoruz Atatürk Anıtı, Tütün İskelesi ve Kalem Anıtı gezilerimizi yapıp Ardından Rus Pazarında Kısa bir Serbest zaman veriyoruz ve Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz. Akşam saatlerine doğru Amazon Köyü ziyaretimizi yapıp turumuzu bitiyoruz. Otobüslerimize binerek dönüşe geçiyoruz Siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak, bir sonraki turumuzda yeniden görüşmek üzere vedalaşıyoruz.