Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Trabzon Başlangıçlı Samsun Bitişli 6 Gece 7 Gün Batum Konaklamalı Uçaklı Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah Siz Misafirlerimiz ile Havaalanında Rehberimiz ve aracımız ile buluşuyor Trabzon istikametinden Batum'a geçmek üzere yola koyuluyoruz.Sınır Kapısındaki işlemlerimizin ardından Gürcistan'ın tek eyaleti olan Ajaranın başkenti Batumu gezmeye başlıyoruz.Gonio Kalesi,Çoruh Nehri,Adalet Binası,Ters Bina,Parlemento Binaları ziyaretlerimizi yapıp öğle yemeğimizi Türk Lokantasında serbest olarak alıyor ardından Otelimize yerleşiyoruz.Akşam yemeğine kadar otelimizde dinleniyor Gürcü Eğlencesi olan restoranımıza gidip akşam yemeğimizi alıyoruz.Legend Otel

2.Gün : Sabah geç uyanıp otelimizde kahvaltımızı alıyor ardından kısa bir alışveriş süremizin ardından işlemlerimizi tamamlayıp Sarp Sınır Kapısına hareket ediyoruz.Ardından Artvin'in Borçka ilçesine geçip Karagöl'e hareket ediyoruz.Göl etrafında kısa gezintimizi yapıyor Yöresel yemeklerimizi alacağımız Köy sofrasına geliyoruz.yemeğimizin ardından Artvin'e hareket ediyoruz.Ata Tepeden Artvin manzarası ve Dünya'nın en büyük Atatürk Heykelinde mola verip Otelimize yerleşiyoruz.Grand Artvin Otel

3.Gün :
Sabah erkenden Artvin manzarasıyla güne merhaba diyor Rize'nin Fındıklı ilçesi Çağlayan Vadisine geçiyoruz.Tarihi Laz Konaklarının olduğu Bu Köyümüz Karadenizdeki ilk ekolojik köy olmakla beraber tarihten günümüze kadar kalmış bazı kültürü ve yaşanmışlıkları da bizlere göstermektedir.Tarihi kemer köprüsünde fotoğraf çekinip İnceler Konağına geçiyoruz.Konak gezimizi yapıp yorgunluk kahvemizi yudumlayabilirsiniz.Ardından Fırtına Vadisine geçiyoruz.Rafting yapmak için Mola veriyor hem Laz Ata Sporu olan Zipline hem de Rafting yapıyoruz.Ardından Zilkale -Şenyuva-Palovit Şelalesine geçiyoruz.Gezimizi yapıp ayderde bulunan otelimize yerleşiyoruz.

4.Gün : Sabah Ayderde bulunan otelimizde erkenden kalkıyor Kavrun Yaylasına (2300m) hareket ediyoruz.Kaçkar Dağlarının zirvesinin göründüğü son yaylada gezimizi yapıp ayaklarımızı serin sularında dinlendiriyoruz.Arzu eden misafirlerimiz taze süt içebilir.Kısa bir molanın ardından Rize merkeze geçiyoruz.Televizyonlarda çokça tanıtımı yapılan Kıble Dağına çıkıp camiisinde resim çekiniyoruz.Yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış fabrikasından yöresel ürünler olarak alışverişimizi yapıp Rize'ye kısa uğruyor ardından Uzungöl'e hareket ediyoruz.Göl etrafında gezimizi yapıp Otelimizin bulunduğu başka bir yayla olan Sultan Murat Yaylasına hareket ediyoruz.Taşkın Otel

5.Gün :
Sabah 0telimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Sürmene'de Bıçak alışverişimizi yapıyor, Vatan Çay fabrikasına gidip çayın tarladan soframıza nasıl geldiği hakkında bilgi alıyor ardından alışveriş yapıyoruz.Şimdiki rotamız Sumela Manastırı.Trabzon'un Maçka ilçesine oradan Altın Dere Milli Parkına ulaşıyoruz.Manastır Tadilatta olduğu için yanlızca aşağıdan Muhteşem heybetli yapısını fotoğraflıyor ,rehberimizden yapımı hakkında bilgi alıyoruz.Ardından Hamsiköye geliyor Anıt Ağaçta resim çekiniyoruz.Köy içi gezimizi yapıp sütlaç tadımı yapıyoruz.Trabzon Merkezde Atatürk Köşkü ve Ayasofya ziyaretlerimizi yapıp otelimize yerleşiyoruz.Aksular Otel.Akşam yemeğinden sonra Extra olarak Karadeniz Eğlencesine gidiyoruz.Muhteşem bir Horona giriyoruz.

6.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Giresun istikametine gidiyoruz.İlk olarak Kuzalan Şelalesine geçiyor Mavi Gölde fotoğraf çekiniyoruz.Arzu eden misafirlerimiz yüzebilir.Ardından Acı su da soda tadımı yapıp Kulakkaya Yaylasına gidiyoruz.Yaylada kısa yürüyüş yapıp Giresun merkeze geçiyoruz.Kalesinde kahve molası veriyor Topal Osman Ağa Mezarı ve Muhteşem Giresun manzarasını gözlemliyoruz.Arzu edilirse Giresun da yüzme molası verilebilir.Ardından Bulancak Saray Burnu Camii gezimizi yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Anemon Otel veya Ünye Ramada

7.Gün :
Sabah otelimizden geç kalkıyoruz.Geç kahvaltımızı alıp Ordu Boztepe'ye çıkıyoruz.Muhteşem manzarasını gözlemleyip Samsun'a hareket ediyoruz.Ardından Samsunda Bandırma Vapuru,Atatürk Heykeli,Tütün İskelesi,Güneş Saati ,Amazon Köyü ziyaretlerimizi yapıp Uçak saatimize kadar serbest zaman veriyoruz.Ardından havaalanına gidiyor güzel bir karadeniz turunu bitirmiş oluyoruz.Bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.