Haberler
Yarın
27° 30° 20°
Site Haritası
Izmır Kınık Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 5 Gece 6 Gün Batumlu Karadeniz Turu 19 Temmuz 2019-25 Temmuz 2019
Izmır Kınık Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 5 Gece 6 Gün Batumlu  Karadeniz Turu 19 Temmuz 2019-25 Temmuz 2019

1.Gün : 19 Temmuz 2019 Cuma : Sabah Amasya'ya varıyoruz. Kahvaltımızı alıp sırasıyla Tamimname Binası,Bimarhane,Arkeoloji ve Mumyalar Müzesi,Gök Medrese,2.Bayezid Külliyesi,Şehdazeler parkı ve Müzesi gezimizi yapıyor Öğle Yemeğimizi alıp Orduya hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye teleferikle çıkıp Fotoğraflıyor ardından Ordu'da bulunan otelimize geçiyoruz.Ordu Anemon Otel

2.Gün:
 20 Temmuz 2019 Cumartesi  : Sabah Otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz. Giresunda Sarayburnu Camiinde kısa bir ziyaret yapıp Mavi Göl,Kuzalan Şelalesine hareket ediyoruz.Şelalede resim çekinip Mavi Gölde kısa bir serbest zamanın ardından Trabzon'a hareket ediyoruz.Sumela Manastırı ,( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir) Atatürk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından Akçaabatta öğle yemeği alıyor Çay Fabrikası gezilip Sürmene' de Bıçak Alışverişi yapmak için kısa bir mola veriyoruz.Ardından Uzungöl'e hareket ediyoruz.Taşkın Otel

3.Gün : 21 Temmuz 2019 Pazar :
Sabah Minibüslere binerek Karaster Yaylasına çıkıyor biraz yürüyüş yapıyoruz.Ardından Rize'de yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyor Fırtına Vadisine hareket ediyoruz.Kısa bir Mola veriyor ardından  Zilkale gezimiz için minibüs tutuyoruz.Ardından Ayder Yaylasına çıkıyor Serbest zaman verip Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

4.Gün: 22 Temmuz 2019 Pazartesi :
Sabah erkenden kalkıyor Kavrun Yaylasına minibüslerle çıkıyor ardından Ayder Yaylasında Mucit Amcada Öğle Yemeği alıp Borçka'ya hareket ediyoruz.Minibüslerimize binerek Karagöle geçiyoruz.Karagöl etrafında serbest zaman verip Hopa'da bulunan Otelimize geçiyoruz.Paluri Otel

5.Gün : 23 Temmuz 2019 Salı :
Sabah erkenden Batuma geçiyor Gonio Kalesi,Çoruh Nehri,Adalet Binası,Ters Bina,Parlemento Binaları ziyaretlerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyor ardından Otelimizin bulundugu Trabzon'a hareket ediyoruz.Aksular Otel

6.Gün : 24 Temmuz 2019 :
Sabah  kalkıyor kahvaltımızı alıp yüzme molası veriyoruz.Ardından Giresun Adasına tekne turu düzenliyor Samsun'a hareket ediyoruz.Atatürk Anıtı,Tütün İskelesi ve Kalem Anıtı gezilerimizi yapıp Ardından Rus Pazarında Kısa bir Serbest zaman veriyor ve Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz.Akşam saatlerine doğru Amazon Köyü ziyaretimizi yapıp dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.