Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Izmır Kınık Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 5 Gece 6 Gün Batumlu Karadeniz Turu 1 Temmuz 2020-8 Temmuz 2020
Izmır Kınık Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 5 Gece 6 Gün Batumlu  Karadeniz Turu 1 Temmuz 2020-8 Temmuz 2020

1.Gün : 2 Temmuz 2020 Perşembe : Sabah Amasya'ya varıyoruz. Kahvaltımızı alıp sırasıyla Tamimname Binası,Bimarhane,Arkeoloji ve Mumyalar Müzesi,Gök Medrese,2.Bayezid Külliyesi,Şehdazeler parkı ve Müzesi gezimizi yapıyor Öğle Yemeğimizi alıp Orduya hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye teleferikle çıkıp Fotoğraflıyor ardından Giresun'da bulunan otelimize geçiyoruz.Giresun Aripsas Otel

2.Gün:
 3 Temmuz 2020 Cuma : Sabah Otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz. Giresunda Sarayburnu Camiinde kısa bir ziyaret yapıp Trabzon'a hareket ediyoruz.Sumela Manastırı ,( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir) Atatürk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından Akçaabatta öğle yemeği alıyor Çay Fabrikası gezilip Sürmene' de Bıçak Alışverişi yapmak için kısa bir mola veriyoruz.Ardından Uzungöl'e hareket ediyoruz.Golden Otel

3.Gün : 4 Temmuz 2020 Cumartesi :
Sabah Otelde kahvaltımızı alıp daha yüksek yaylalara doğru hareket ediyoruz. Minibüslere binerek Karaster Yaylasına çıkıyor biraz yürüyüş yapıyoruz.Ardından Rize'de yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyor Öğle Yemeği alıp Borçka'ya hareket ediyoruz.Minibüslerimize binerek Karagöle geçiyoruz.Cennetten bir köşe Karagölde bol bol resim çekiniyoruz.Karagöl etrafında serbest zaman verip Artvin'de bulunan Otelimize geçiyoruz.Grand Artvin Otel

4.Gün: 5 Temmuz 2020 Pazar :
Sabah Artvinde bulunan otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından servislerle Ata Tepeye çıkıp Türkiyenin en büyük Atatürk heykeline uğrayıp son son Artvin manzarasına doğru resim çekiniyor ardından Batuma hareket ediyoruz.Sınırdaki işlemlerimizi yapıp Batuma geçiyor Gonio Kalesi,Çoruh Nehri,Adalet Binası,Ters Restoran,Parlemento Binaları ziyaretlerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyor ardından Otelimizin bulundugu Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Elif Otel

5.Gün : 6 Temmuz 2020 Pazartesi :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı yapıyoruz.Ardından minibüslerle Kavrun Yaylasına  çıkıyor ardından Yaylada gezinti yapıyoruz.Ayaklarımızı soğuk sularında dinlendiriyor ardından Ayder Yaylasında Mucit Amcada öğle yemeğimizi Çorba,Alabalık,Muhlama ve Laz Böreği olarak alıyor Fırtına Vadisine hareket ediyoruz.Kısa bir Mola veriyor ardından  Zilkale gezimizi yapıyoruz.Tarihi kervan yolu üzerinde bulunan bu Kervansaray ilgimizi çekecektir.Zilkale gezimizi bitirip Trabzona geliyor otelimize yerleşiyoruz.Ramada Otel

6.Gün : 7 Temmuz 2020 Salı :
Sabah  kalkıyor kahvaltımızı alıp otelimizden ayrlıyoruz.Yöresel ürünlerin satıldığı mağazada alışveriş molası veriyor ardından Samsun'a hareket ediyoruz.Atatürk Anıtı,Tütün İskelesi ve Kalem Anıtı gezilerimizi yapıp Ardından Rus Pazarında Kısa bir Serbest zaman veriyor ve Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz.Akşam saatlerine doğru Amazon Köyü ziyaretimizi yapıp dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

Not : Batum Geçişi için mutlaka yeni (çipli) kimlik gerekmektedir .Eğer yeni kimlik yoksa bitimine en az 6 ay kalan pasaportunuzu getirmeliisiniz.Mutlaka rahat bir yürüyüş ayakkabısı,şemsiye ve mont gerekmektedir.Aşırı Kalın kıyafet almanıza gerek yoktur ayrıca mümkün olduğunca bagajınızın küçük olmasına dikkat etmelisiniz.Karadeniz Bölgesindeki oteller dağ otelleri olduğu için çıkarmak indirmek kaldırmak açısından sizlere zorluk çıkmaması için bagajın küçük olmasına dikkat etmeliyiz.