Haberler
15° 16° 8°
Site Haritası
Tekirdağ Çıkışlı 4 Gece 5 Gün Yaylalarla Dolu Karadeniz Turu

1.Gün : 1 Eylül 2019 Pazar : Sabah havaalanında misafirlerimizle buluşup Kahvaltımızı alıp Trabzon şehir merkezinde bulunan Atatürk Köşkünü geziyor Yolumuz üzerinde Çay fabrikası ziyaretimizi yapıyoruz.Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini öğreniyor çay alışverişimizi yapıyoruz.Rize'nin Fındıklı İlçesi Çağlayan Köyüne geçiyor tarihi Laz Konaklarını geziyoruz.Ardından sakin şehir olan Artvin'e hareket ediyoruz.Artvini yüksekten gören Atatepeden manzaraya karşı fotoğraf çekimi yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Grand Artvin Otel 5*

2.Gün : 2 Eylül 2019 Pazartesi :
 Sabah güzel bir  güne uyanıp  merhaba diyoruz.İlk olarak Borçka İlçesine geliyor Karagöl'e çıkıyoruz.Göl etrafında serbest olarak geziyor Klaskur Yaylasına çıkıyoruz.Etrafta gezimizi yapıp Heba Yaylasına çıkıyoruz.Kısa bir yürüyüş yapıyor köy sofrasında yöresel yemeğimizi alıyoruz.Ardından bir diğer güzel yer olan Macahel Yaylasına hareket ediyoruz.Vakit durumumuza göre Maral Şelalesine gidiyor ardından otelimizin bulunduğu Macahel Vadisindeki otelimize yerleşiyoruz.Green Roof Dağ Evi

3.Gün : 3 Eylül 2019 Salı : Sabah güzel bir Macahel manzarasıyla uyanıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Borçka'ya hareket ediyoruz. Ayder Yaylasına doğru yola çıkıyoruz.Ardeşen ilçesine geliyoruz.Fırtına Vadisi boyunca ilerliyor ve Rafting Molası veriyoruz.Rafting bitimi Çamlıhemşin'e geliyoruz.Sevdaluk Dizisinin çekildiği Çinçiva Köyü ve Köprüsünü geziyor Zilkale'ye geçiyoruz.Tarihi bir Kervansaray gibi heybetli duran Zilkaleyi gezip Palovit Şelalesine gidiyoruz.Burayı Çok seveceksiniz.Palovit Şelalesinde resim çekinip Ayder Yaylasına geçiyoruz.Ayder Elif Otel (Dağ Evi)

4.Gün : 4 Eylül 2019 Çarşamba : Sabah güzel bir Ayder Yaylasından herkese merhaba.Ayder Yaylasının daha yukarısında bulunan Kavrun Yaylasına çıkıyor serin sularında ayaklarımızı dinlendiriyoruz.Ardından manzarada resim çekinip Avusor Yaylasına geçiyoruz.Kendi elektriğini üreten bu Laz yaylasından yukarıkı göle yürüyüş yapabiliriz.Yürümek isteyen misafirlerimiz ile 1 saatlik bir yürüyüş ile göle ulaşıp mola veriyoruz.Ardından Ayderi daha yukarıdan görebileceğiniz Huser Yaylasına geçip Ayderi gözlemliyoruz.Sonrasında Mucit Amcanın tesisinde  Öğle yemeğimizi alıyoruz.Alabalık Salata Mısır Ekmeği Muhlama ve Tatlı olarak Laz Böreği Rizede Yöresel ürünlerin satıldığı Tekpa Satış fabrikasında alışveriş yapıp Otelimizin bulunduğu Sultan Murat Yaylasına gidiyoruz. Taşkın Otel (Dağ Evi)

5.Gün : 5 Eylül 2019 Perşembe : Sabah yayla havasında uyanıp kahvaltımızı alıyoruz.Uzungöl'ü daha yukarıdan görebileceğimiz Karaster Yaylasına çıkıyoruz.2300 m rakımda yapacağımız yayla gezisi ilginç bir hava verecektir.Ardından  Sürmenede Bıçak alışverişimizi yapıp Trabzon Akçaabatta öğle yemeğimizi alıyoruz.Ayasofya gezimizi yapıp gümüş alışverişimizi yapıyoruz. Uçak Saatimize kadar serbest zaman veriyor zamanımızın dolmasına istinaden sizleri havaalanına bırakıyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.(Vakit durumuna göre değişiklik yapıplıp Sumela Manastırıa gidilebilir)