Haberler
12° 16° 8°
Site Haritası
Bursa Çıkışlı Karadeniz Turu 6 Gece 7 Gün Batumlu

1.Gün : 09.09.2018 Pazar : Sabah Amasya'ya varıyor kahvaltımızı alıyoruz.Şehzadeler Şehri olarak bilinen Amasya'da Harşena dağının eteğindeki eski Amasya konaklarının arasından yürüyerek gezimize başlıyor ve ilk olarak Şehzadeler Müzesine gidiyoruz.Amasya’da Şehzadelik yapmış Sultanlarımızın Biyografilerini öğrendikten sonra  İhtişamı ile göz dolduran Kaya Mezarlarını panaromik olarak görüyor ve yeşil ırmağın üzerinden geçiyoruz. Şehzadeler parkına ulaştığımızda fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında Beyazıt külliyesi ziyaretimizi tamamlayarak Arkeoloji müzesi ve Mumya müzesini gezip buradan Ferhat ile şirin efsanesine konu olan su kanallarını görüyor  ardından Saray Düzü Kışla Binası (Tamimname Binası) ,Şerafettin Sabuncuoğlu Tıp Tarihi Müzesi (Bimarhane) gezdikten sonra Samsuna hareket ediyoruz.Öğle Yemeğimizi  Meşhur Samsun Melemeni olarak alıyor ardından Ardından Ordu'ya varıyor Teleferik ile Boztepe'ye geçiyoruz.Kısa bir serbest zamanın ardından Otelimize yerleşiyoruz.Amazon Otel

2.Gün : 10.09.2018 Pazartesi :
Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp Extra olarak Tekne gezimize çıkıyoruz.Giresun Amazon Adasına tekneyle gidip rehberimiz eşliğinde Ada içerisinde bulunan Şapel,Hamza Taşı ve Kilise kalıntılarını gezip fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Giresun Kalesine hareket ediyoruz.Topal Osman Ağa Anıtını da gezip Kalede kısa bir serbest zaman veriyoruz.Trabzon'a hareket ediyoruz. Akçaabatta Öğle yemeğimizi Köfte olarak alıp Sumela Manastırına geçiyoruz.Manastırın yapılış hikayesini rehberimizden dinliyor alt kısmından fotoğraf çekiniyoruz.(Manastır Tadilatta olduğundan yalnızca alt kısmından fotoğraf çekimi yapılacaktır.Ardından Zigana dağarında bulunan Hamsiköye uğruyor meşhur sütlacından tadıyoruz.Beş köyden oluşan ve Arapçada Hamse Köy denilen bu köylerin manzarasını çok beğeneceksiniz.Gezilerimizi bitirip Hopa’da bulunan otelimize geçiyoruz.Cihan Otel

3.Gün : 11.09.2018 Salı : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıp  Batum’a geçmek için sınır kapısına geliyoruz.Gümrükteki işlemlerimizi yapıp Batuma giriyoruz.Paralarımızı Lari’ye çeviriyor ve  sırasıyla Tiyatro Meydanı,Piaza,Medea Heykeli ve Avrupa Meydanı,Boulvard Gezilerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz.Hopa’ya geliyor sakin şehir Şavşat’a geliyoruz.Şavşat Kalesini gezip Seyir terasında yeşilin bütün tonlarını görebileceğimiz manzarayı seyredip otelimize yerleşiyoruz. Yeşil Vadi Otel & Bungalo

4.Gün : 12.09.2018 Çarşamba :
Sabah otelimizde kahvaltımızı alıyoruz.Ardından  Minibüslere binerek Şavşat Karagöl,Tibeti Kilisesi,Cirit Düzü Turumuza çıkıyoruz.Turumuzu bitirip Artvin merkeze geliyor öğle yemeğimizi alıyoruz. Minibüslere binerek Ata Tepe olarak bilinen Sıtkı Kahveci Parkına ulaşıyor Artvini yüksekten gözlemliyoruz.Ardından Artvin merkezde kısa yürüyüş yapıp Fındıklı Çağlayan Vadisine geliyoruz.Tarihi kemer köprüsünde fotoğraf çekiniyor çay tarlalarının arasından geçerek bir konak ziyaretimizi yapıyor Ayderde bulunan Pansiyonumuza geçiyoruz.Elif Otel

5.Gün :13.09.2018 Perşembe :  Sabah erkenden kalkıyor Extra olarak minibüslerimize biniyor Kavrun Yaylasına hareket ediyoruz.Kaçkarların zirvesine yakın 2300 m rakımdaki yaylada gezinti yapıyor serin sularında ayaklarımızı dinlendiriyoruz.Ayder Yaylasına geliyor Mucit Amcanın Tesisinde öğle yemeğimizi alıp (Çorba-Alabalık-Salata-Muhlama-Laz Böreği) alıp Rize’ye hareket ediyoruz.Yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasından alışverişimizi yapıp Sultan Murat Yaylasına hareket ediyoruz.Taşkın Otel

6.Gün : 14.10.2018 Cuma :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Uzungöl’e geliyoruz.Göl etrafında serbest zaman verip Sürmene’ye geçiyoruz.Bıçak Alışverişimizi yapıp Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini görmek için fabrikaya uğruyor çay alışverişi yapıyoruz.Ardından Trabzon merkezde Atatürk Köşkü gezimizi yapıp Trabzon’a özgü Telkari sanatının en iyi örneklerinden olan Kazaziye Gümüş Mağazasına uğruyor alışveriş yapıyoruz.Ardından Ayasofya gezimizi yapıp Otelimize geçiyoruz.Sandal Otel veya Aksular Otel (Arzu eden misafirlerimiz ile Karadeniz Eğlencesine katılmak üzere Zigana Yörük Çadırına gidebiliriz)

7.Gün : 15.10.2018 Cumartesi : Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp Yöresel ürünlerin satıldığı dükkandan alışverişimizi yapıp Giresun Bulancakda bulunan Sarayburnu Camii gezimizi yapıyor Camiiyi geziyoruz.Ardından Samsun'a geçiyoruz.İlk olarak Bandırma Vapuru,Atatürk Heykeli,Tütün İskelesi turumuzu yapıp kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından Dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.