Haberler
22° 31° 22°
Site Haritası
Eskişehir Çıkışlı 4 Gece 5 Gün Batumlu Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah Samsuna varıyor Meşhur Menemencide Kahvaltımızı alıp Bandırma Vapuruna gidiyoruz.Ardından Ordu'ya varıp Boztepe'ye çıkıyor Fotoğraf çekimi için kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından Giresun'a varıyoruz.Extra olarak Tekne turumuzu yapıyor Amazon Adasına gidiyoruz.Ardından Giresunda yemek molamızı verip Tirebolu üzerinden Gümüşhaneye hareket ediyor Karaca Mağarasını ziyaret ediyoruz.Ardından Ziganada bulunan otelimize geçiyoruz.Gümüşkayak Otel

2.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Sumela Manastırına hareket ediyoruz.Hava sisli değil ise altına gidiyor rehberimizden tarihçesini dinliyor ve Aya Varvara Manastırı kalıntılarında fotoğraf çekimi yapıyoruz.Sırada Atatürk Köşkü var.Atatürk köşkünü gezip Ayasofyaya hareket ediyor ardından Sürmene'de Bıçak alışverişimizi yapıyoruz.Rizede Meşhur Kuru Fasülyecide öğle yemeğimizi alıp    Uzungöl'e hareket ediyoruz.Göl etrafında gezimizi yapıyor Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Pirikoğlu Otel

3.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Yayla içerisinde kısa yürüyüşler ve fotoğraf molalarının ardından Yol üzerinde bulunan tarihi kemer köprüde fotoğraf molası verip Artvin Borçka'ya hareket ediyoruz.Extra olarak minibüslere biniyor Karagöl'e geçiyoruz.Göl etrafında gezi yapıp Borçkada öğle yemeğimizi alıp Artvin'e geçiyoruz.Ata Tepe mevkiinde bulunan Sıtkı Kahveci Parkı ve Atatürk Anıtını gözlemleyip Hopa'da bulunan Otelimize geçiyoruz.Sarp Otel

4.Gün : Sabah 6 da uyanıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Batum'a geçiyor ilk olarak Boulvard,Ali Nino Heykeli,Tiyatro Meydanu ve Avrupa Meydanlarını gezip Orta Camiinde öğle yemeğimizi alıyor Trabzon'a hareket ediyoruz.Yolumuz Üzerinde Çay Fabrikası ve Tekpa Yöresel ürünler satış fabrikasında alışveriş yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Akşam Zigana Yörük Çadırında Karadeniz Eğlencesine davetlisiniz.Akyüz Otel

5.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Samsuna geçiyoruz.Atatürk Heykeli,Gazi Müzesi,Tütün iskelesi ziyaretlerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyor ardından Amasya'ya geçiyoruz.Amasya Tamimname Binası,Bimarhane,Ferhat İle Şirin Su Kanalları ve Amasya Müzesini gezip Mumyaları fotoğraflıyoruz.Ardından turumuzu bitirip dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.