Haberler
23° 27° 18°
Site Haritası
Bursa Çıkışlı Karadeniz Turu 6 Gece 7 Gün

1.Gün : 09.09.2018 Pazar : Sabah Amasya'a varıyor kahvaltımızı alıyoruz.Şehzadeler Şehri olarak bilinen Amasya'da Harşena dağının eteğindeki eski Amasya konaklarının arasından yürüyerek gezimize başlıyor ve ilk olarak Şehzadeler Müzesine gidiyoruz.Amasyada Şehzadelik yapmış Sultanlarımızın Biyografilerini öğrendikten sonra  İhtişamı ile göz dolduran Kaya Mezarlarını panaromik olarak görüyor ve yeşil ırmağın üzerinden geçiyoruz. Şehzadeler parkına ulaştığımızda fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında Beyazıt külliyesi ziyaretimizi tamamlayarak Arkeoloji müzesi ve Mumya müzesini gezip buradan Ferhat ile şirin efsanesine konu olan su kanallarını görüyor  ardından Saray Düzü Kışla Binası (Tamimname Binası) ,Şerafettin Sabuncuoğlu Tıp Tarihi Müzesi (Bimarhane) gezdikten sonra Samsuna hareket ediyoruz.Öğle Yemeğimizi  Meşhur Samsun Melemeni olarak alıyor ardından Ardından Ordu'ya varıyor Teleferik ile Boztepe'ye geçiyoruz.Kısa bir serbest zamanın ardından Otelimize yerleşiyoruz.Amazon Otel 4*

2.Gün : 10.09.2018 Pazartesi :
Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp Extra olarak Tekne gezimize çıkıyoruz.Giresun Amazon Adasına tekneyle gidip rehberimiz eşliğinde Ada içerisinde bulunan Şapel,Hamza Taşı ve Kilise kalıntılarını gezip fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Giresun Kalesine hareket ediyoruz.Topal Osman Ağa Anıtını da gezip Kalede kısa bir serbest zaman veriyoruz.Trabzon'a hareket ediyoruz. Ayasofya ziyaretlerimizi yapıp Atatürk Köşküne çıkıyoruz.Yöreye özgü Telkari Kazaziye gümüşlerinin satıldığı mağazada alıveriş yapıp Trabzon merkezde kısa bir serbest zaman veriyoruz.Serbest zamanımızın ardından Otelimize yerleşiyoruz.Sandal Otel 4* (İsteğe bağlı olarak Karadeniz Eğlencesi için Zigana Yörük Çadırına gidilebilir)

3.Gün : 11.09.2018 Salı : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıp Maçka ilçesine geliyoruz.Sumela Manastırını alt noktadan gözlemliyor rehberimizden yapımı hakkında bilgi alıyoruz.Şimdiki durağımız Zigana dağları ve Hamsiköy..Zigana dağları üzerinden hamsiköy'e ulaşıyor meşhur sütlacından tadıyoruz.Ardından Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini görmek amacıyla çay fabrikasına gidiyor çay alışverişimizi yapıyoruz.Sürmenede bıçak alışverişimizi yapıp Uzungöl'e geliyoruz.Göl etrafında yürüyüş yapıp serbest zaman veriyoruz.Ardından Otelimize gitmek üzere Sultan Murat Yaylasına geçiyoruz.Taşkın Otel

4.Gün : 12.09.2018 Çarşamba :
Sabah erkenden kalkıyor Kahvaltımızı alıyor Rize'ye hareket ediyoruz.Yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasından alışverişimizi yapıp Hopa'ya hareket ediyoruz.Öğle yemeğimizi alıp Artvin Merkeze geçiyoruz.Minibüslere binerek Ata Tepe olarak bilinen Sıtkı Kahveci Parkına ulaşıyor Artvini yüksekten gözlemliyoruz.Ardından Artvin merkezde kısa yürüyüş yapıp Şavşat'a geçiyoruz.Şavşat Kalesini gezip Manzara Tepesinden Yeşilin tonlarını rengarenk gösteren Sakin Şehir Şavşatı gözlemliyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.Yeşil Vadi Otel & Bungalo

5.Gün :13.09.2018 Perşembe :
Sabah otelimizde güzel bir havayla uyanıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Minibüslere binerek Şavşat Karagöl,Tibeti Kilisesi,Cirit Düzü Turumuza çıkıyoruz.Ardından Fındıklı Çağlayan Vadisine geliyor Tarihi Kemer köprüsünü fotoğraflayıp bir Konak gezisi yapıyoruz.Çay tarlalarının yanından yürüyerek geçip güzel resimler çekiniyoruz.Ardından Ayder Yaylasına geliyor Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

6.Gün : 14.10.2018 Cuma :
Sabah erkenden kalkıyor Minibüslerle Kavrun Yaylasına çıkıyoruz.Yayla içerisinde yürüyüş yapıp serin sularında ayaklarımızı dinlendiriyoruz.Ardından Ayder Yaylasına gelip kısa bir serbest zamanın ardından Mucit Amcanın Tesisinde öğle yemeğimizi alıp (Çorba-Alabalık-Salata-Muhlama-Laz Böreği) Çamlıhemşin Şelalesinde kısa bir fotoğraf molası veriyoruz.Ardından Ordu'nun Fatsa ilçesine hareket ediyoruz.Trabzonda yöresel ürünlerden alışveriş yapıp Giresun Bulancak Saray Burnu Camiinde kısa bir mola veriyor Otelimize yerleşiyoruz.Fatsa Yalçın Otel 5*

7.Gün : 15.10.2018 Cumartesi :
Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp Samsun'a geçiyoruz.İlk olarak Bandırma Vapuru,Atatürk Heykeli,Tütün İskelesi turumuzu yapıp kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından Dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.