Haberler
Yarın
22° 30° 21°
Site Haritası
Adana Çıkışlı Trabzon Başlangıçlı Trabzon Bitişli 3 Gece 4 Gün Uçaklı Batumlu Karadeniz Turu

1.Gün : 3 Mayıs 2018  Perşembe : Siz misafirlerimiz ,aracımız ve rehberimiz ile havaalanında buluşuyor ilk olarak Batum'a hareket ediyoruz.Yaklaşık 2 saat sürecek yolculuğumuz ile önce Artvin Sarp Sınır kapısına geliyor işlemlerimizi yapıp Batum maceramıza başlamış bulunuyoruz.Paralarımızı Gürcü Parasına (Lari) çeviriyor Panoramik olarak Matta ve Andre Anıtı ,Gonio Kalesi ve Çoruh Deltasını gözlemleyip sahil yolu üzerinden otelimize geçiyoruz.Akşam Yemeğinden sonra ışıklı su gösterisine geçiyor serbest zaman veriyoruz.

2.Gün : 4 Mayıs 2018 Cuma : Bugun Batumda bulunan otelimizde erkenden kalkıp kahvaltımızı yapıyoruz.Ardından ilk olarak Batum Sahili,Piaza Meydanı,Avrupa Meydanı ve Medea Heykeli,Tiyatro Meydanını gezip kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından Sarp Sınır Kapısına gelip işlemlerimizi tamamlıyoruz.Ardından Ardeşen istikametinden Fırtına Vadisine doğru yöneliyoruz.Bir tarafta Fırtına Vadisi diğer tarafta kaçkarlar ve yüksek dağ köylerini takip ederek Ayder Yaylasına ulaşıyoruz.Çamlıhemşin merkezde bulunan şelalede fotoğraf çekiniyor yaylamıza çıkıyoruz.Ayder yaylasının en üst kısmı olan Gelin teli Şelalesinde kısa bir fotoğraf molasının ardından yaylada serbest zaman veriyor otelimize yerleşiyoruz.

3.Gün : 5 Mayıs 2018 Cumartesi : Güzel bir yayla havasından herkese günaydın diyerek günümüze başlıyoruz.İlk olarak Rize'ye hareket. Yöresel ürünlerin satıldığı mağazada alışveriş yapıyoruz.Ardından Uzungöl'e hareket ediyoruz.Uzungöl etrafında gezimizi yapalım.Ardından Sürmenede Bıçak alışverişimizi yapıp Çay fabrikası ziyaretimizi yapıyoruz.Çayın tarladan Soframıza nasıl geldiğini mühendis eşliğinde öğrenelim.Arzu eden misafirlerimiz çay alışverişi yapabilir.Ardından Sumela Manastırı ve Zigana dağlarına hareket ediyoruz. Minibüslerle Sumelanın altına kadar gidiyoruz.Tadilatta olduğu için sadece aya Varvara Manastırını ziyaret edebiliyoruz.Ardından Zigana Dağlarına ve Hamsi Köye hareket ediyoruz.Hamsiköyde meşhur sütlacından tadıyor Trabzonda Atatürk Köşküne geçiyoruz.Vakit durumumuza göre Atatürk köşkünü ve Ayasofyayı gezip Trabzonda bulunan otelimize geçiyoruz.

4.Gün : 6 Mayıs 2018 Pazar : Sabah erkenden kalkıyor Trabzon meydanda uçak saatimize kadar serbest zaman veriyor bitiminde siz misafirlerimizi ilk tanıştığımız yer olan havaalanına bırakıyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.(Üçüncü günü Atatürk Köşkü ve Ayasofya yetişmezse bugun ziyaret edebiliriz)