Haberler
Site Haritası
Karabük Çıkışlı Trabzon Başlangıçlı Samsun Bitişli 3 Gece 4 Gün Karadeniz Turu

Karabük Çıkışlı Trabzon Başlangıçlı Samsun Bitişli 3 Gece 4 Gün  Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah Trabzon'a varıyor ve kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Sumela Manastırı ,( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir ) Atatürk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Akçaabatta öğle yemeği alıyoruz. Çay Fabrikası gezilip Sürmene' de kısa bir mola veriyoruz.Ardından Hopa'da bulunan otelimize geçiyoruz.

2.Gün:    Sabah erken kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Hopa da bulunan Sarp Sınır Kapısına gidiyoruz İsim Listelerimize göre Günü Birlik Geçiş Kağıtlarımızı alıyor ardından nüfus cüzdanımızla beraber Gürcistana geçiş yapıyoruz.Batum Maceramız başlamış oluyor.İlk Olarak Aziz Andre ve Aziz Matias Anıtı,Gonio Apsaros Kalesi,Çoruhun Denize karıştığı Müthiş Deltayı fotoğraflıyor ardından Yeni Sahilden Devam ediyoruz.Ters Şişe gibi olan Belediye Binası,Ters İnşa edilmiş White restoran ve Batum Limanını geziyoruz. Türk restoranda Meşhur Artvin Döneri yiyor ve Şehir gezimize devam ediyoruz.Batum Boulvard ve Avrupa Meydanı,Medea ve Altın Post Anıtı,Batum Tiyatro Binasını da gezdikten sonra Sarp Sınır Kapısına gidiyor ve   Otelimizin Bulunduğu Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Yol Üzerinde fındıklı Çağlayan Vadisinde Tarihi Kemer Köprüyü gezip Laz Konakları gezmeye başlıyoruz.İnceler Konağında Mola verip Ayder Yaylasına geçiyoruz.Akşam Yemeği ve Konaklama Otelimizde.

3.Gün :   Sabah Ayder Yaylasında gezimizi yapıyoruz.Ardından Tar Şelalesine yürüyüşe geçiyoruz.(Bizimle gelmek isteyenler için 2 Km. yürüyüş parkuru vardır.Extra olarak Sevdaluk Dizisinin çekildiği Çinçiva Köyü-Zilkale istikametine gidiyoruz.Öğle yemeğimizi alıp Rize'ye uğruyor yöresel ürünlerin satııldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyoruz. Uzungöle geliyor gezimizi yapıp otelimize yerleşiyoruz.

4.Gün: Otelimizde kahvaltımızı alıyor Giresun Amazon Adasına Tekne Turu Düzenliyoruz. Amazon Adasında gezimizi yapıp  Ordu Boztepe'ye teleferik ile çıkıyor Ordu'yu gözlemliyoruz.Ardından Perşembe sahilinden gidip Yason Burnu ve Kilisesini ziyaret ediyoruz.Samsun'un Terme İlçesine varıyor Ulusoy Tesislerinde öğle yemeğimizi alıp Samsun merkezde ilk olarak Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı ve Tütün İskelesi,Rus Pazarını gezip serbest zaman veriyoruz.Dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.