Haberler
Site Haritası
Samsun Çıkışlı Erzurum Kars Turu
5 Ocak 2018 Saat 20.00 da Erzurum'a hareket

06.01.2018 Cumartesi : Sabah Erzurum'a varıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Erzurumda sırasıyla Kongre Binası,Erzurum Çifte Minareli Medrese,Üç Kümbetler,Ulu Camii olarak gezip Erzurum Evlerinde Kahve Molası veriyoruz.Taşhanda serbest zaman verip öğle yemeğimizi alıyoruz.Öğle yemeğimizin ardından Osmanlı-Rus Savaşında şehit olan askerlerimizin yattığı Kars Kapı şehitliğine uğruyor askerlerimize dualar ediyoruz. Aziziye ve Mecidiye Tabyalarını Gezip Erzurum Direnişinin Onursal Simgesi Nene Hatun Mezarını ziyaret ediyoruz.Ziyaretimiz sonrasında Sarıkamışta bulunan Şehitliğimizi ziyaret ediyor Kars'a geliyoruz.Otelimize yerleşiyoruz.

07.01.2018 Pazar : Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp Karsı gezmeye başlıyoruz.İlk olarak Kars müzesi,Hasan El Harakani Türbesi ve Camii,12 Havari Kilisesi ziyaretimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Subatan Köyü Ermenilerin Katlettiği Mezalim Anıtını gezip Anı Harabelerine geliyoruz.Anadoluda yapılan ilk Türk Camii olan Ebul Menuçehr Camiisi ve Hristiyan katedralinin tarihçelerini rehberimizden öğreniyor Ermenistan ile olan sınırımızı gözlemliyoruz.Ziyaretlerimizi tamamlayıp Bir Malakan Köyü Olan Boğatepe Köyüne hareket ediyoruz.Zavot (Fabrika) ziyareti yapıp meşhur Kars Kaşarı ve Gravyer peynirinin hem hikayelerini dinliyor hem de müzesini geziyoruz.Arzu eden misafirlerimiz alışveriş yapabilir.Ziyaretlerimizi bitirip dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.Samsun'a saat 09.00 da dönüyor turumuzu bitiriyoruz.