Haberler
Site Haritası
Sakarya Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Sinop Bitişli 6 Gece 7 Gün Karadeniz Turu
Sakarya Çıkışlı  Amasya Başlangıçlı  Sinop Bitişli 6 Gece 7 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah Amasya'ya varıyor Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Panoramik olarak Tamimname Binası ardından Sabuncuoğlu Şerafettin Tıp Tarihi Müzesi gezilerimizi yapıp Şehir Merkezinde kısa bir gezinti yapıyoruz.Saat Kulesi,Yeşilırmak ve Yalı Boyu evleri,Harşena Dağı,Kral Kaya Mezarları,Şehzadeler Müzesi ve Parkını Gezip 2.Bayezid Külliyesini geziyoruz.Ardından Mumyalar Müzesini gezip Ferhat İle Şirin Müzesine hareket ediyoruz.Ferhatın Yaptığı rivayet edilen Su Kanallarında resim çekinip Tokat'a hareket ediyoruz.Pazar İlçesinde Ballıca Mağarasına hareket ediyoruz.Mağara gezimizi bitirip Tokat merkezde Latifoğlu Konağı,Devegirmez Mahallesi,Atatürk Evi,Plevne Kahramanı Gazi Osman Paşa Evi,Mevlevihane gezimizi yapıp Taşhanda serbest zaman veriyor Sivasta Bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Köşk Otel

2.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Kahvaltımızı alıp Sivas Ulu Camii,Çifte Minareli Medrese,Buruciye,Şifaiye Medreseleri ve Sivas Kongre Binasını gezip Erzurum'a hareket ediyoruz.İlk olarak Öğle Yemeğimizi Cağ Kebabı olarak alıyor Turumuza Kongre Binası,Erzurum Çifte Minareli Medrese,Üç Kümbetler,Ulu Camii olarak yapıp Erzurum Evlerinde Kahve Molası veriyoruz.Kısa bir serbest zamanın ardından Otelimize yerleşiyoruz.

3.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Aziziye ve Mecidiye Tabyalarını Gezip Erzurum Direnişinin Onursal Simgesi Nene Hatun Mezarını ziyaret ediyoruz.Ziyaretimiz sonrasında Sarıkamışta bulunan Şehitliğimizi ziyaret ediyor Kars'a geliyoruz.İlk olarak Kars müzesi,Hasan El Harakani Türbesi ve Camii,12 Havari Kilisesi ziyaretimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Subatan Köyü Ermenilerin Katlettiği Mezalim Anıtını gezip Anı Harabelerine geliyoruz.Anadoluda yapılan ilk Türk Camii olan Ebul Menuçehr ve katedralin tarihçelerini rehberimizden öğreniyor Ermenistan ile olan sınırımızı gözlemliyoruz.Ziyaretlerimizi tamamlayıp Bir Malakan Köyü Olan Boğatepe Köyüne hareket ediyoruz.Zavot (Fabrika) ziyareti yapıp meşhur Kars Kaşarı ve Gravyer peynirinin hem hikayelerini dinliyor hem de müzesini geziyoruz.Arzu eden misafirlerimiz alışveriş yapabilir.Ziyaretlerimizi bitirip isteğe bağlı olarak Çıldır Gölü üzerinden Artvin'in Şavşat ilçesine hareket ediyor.Güneşin Batışını Şavşat Seyir Terasında geçiriyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.Şavşat Yeşil Vadi Otel

4.Gün :
Sabah Şavşatta bulunan otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Extra olarak Minibüslere biniyor Şavşat Karagöl'e hareket ediyoruz.Göl alttn çıkan su kaynaklarıyla beslenmektedir.Çöküntü Göllerimizden olan Karagölü geziyor Tibeti kilisesine geliyoruz.Gürcülerin Tao Klarjeti Bölgesi olarak bilinen Artvin Toprakları üzerinde kurulan Kilise ve Manastırlarıyla Gürcülerin Keşişler Vadisi olarak Bilinen Artvin Bölgesinde Cirit Düzünde kısa mola verip Şavşat Kalesini geziyoruz.Ardından Aracımız ile Artvin merkeze geliyoruz.Extra olarak servislere binip Dünya'nın en büyük Atatürk Heykeli olan Sıtkı Kahvei Atatürk Heykelini gezip Artvin Manzarasına doğru resim çekiniyoruz.Ardından Şehir içinde meşhur Artvin Döneri olarak öğle yemeğimizi alıp Hopa istikametiyle Fındıklı'ya geliyoruz.Tarihi Laz Konaklarıyla Meşhur Bu köyde bir Laz Konağını gezip hakkında bilgi alıyoruz.Arzu eden misafirlerimiz Çay veya Kahve içebilir.Ardından Ardeşen üzerinden Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Elif Otel

5.Gün :
Sabah yaylada bulunan otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Extra olarak Kaçkar Dağlarının en üstünde (2300 m Rakım) bulunan Kavrun yaylasına geliyoruz.Yaylada gezi yapıp ayaklarımızı serin sularına bırakıyoruz.Ayder Yaylasına dönüyor serbest zaman veriyoruz.Ardından Mucit Amca'da öğle yemeğimizi Alabalık-Muhlama-Laz Böreği olarak alıyor Extra olarak minibüslerimize binerek Palovit Şelalesi-Çinçiva Köyü ve Köprüsü-Zilkale istikametine giderek keyifli bir rota yapıyoruz.Ardından Rize'ye geliyor Yöresel Ürünlerin satıldığı Mağazadan alışveriş yapıp Uzungöl istikametine gidiyoruz.Sultan Murat Yaylasına geçip otelimize yerleşiyoruz.Taşkın Otel

6.Gün :
Sabah yaylada bulunan otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından ilk olarak yayla içerisinde kısa yürüyüşler yapıp fotoğraf molası veriyoruz.Ardından Uzungöl'e geçip göl etrafında serbest zaman veriyoruz.Ardından Sürmenede Bıçak Alışverişimizi yapıp Çay fabrikası ziyaretimizi yapıyoruz.Mühendis eşliğinde fabrikayı gezip çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini öğreniyoruz.Çay alışverişimizi bitirip Atatürk Köşkü ve Ayasofya Camii ziyaretlerimizi yapıp Öğle yemeğimizi akçaabat köftesi olarak alıyoruz.Ardından Sumela Manastırını gezmek için önce Maçka'ya ordan Altındere Milli Parkına gelip minibüslere binerek Aya Varvara Manastırından başlayarak Sumelayı geziyoruz.(Tadilatta olması durumunda Aya Varvara Manastırı Gezilecektir) Sumela ziyaretimizin ardından Hamsiköy istikametinden Ziganalara geçiyor Torul istikametinden Tirebolu'ya geçiyoruz.Giresuna geliyor Otelimize yerleşiyoruz.Amazon Otel

7.Gün : Sabah otelimizde erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Giresun Adasına Extra olarak Tekne turumuzu yapıp Kümbet istikametine gidiyoruz. Mavigölde  fotoğraf çekiniyor Kuzalan şelalesini fotoğraflıyoruz.Yol üzerinde travertenleri gözlemliyor sodalı suyundan içiyoruz.Alçakbelde öğle yemeğimizi alıp Bulancak Saray Burnu Camiine gidiyoruz.Cami ziyaretimizden sonra Ordu Boztepe'ye teleferik ile çıkıyor Ordu'yu gözlemliyoruz.Samsuna gidiyor Atatürk Anıtında hatıra fotoğrafı çekiniyoruz.Dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.