Haberler
12° 15° 7°
Site Haritası
Tekirdağ Çıkışlı 5 Gece 6 Gün Batumlu Karadeniz Turu2

1.Gün : 28 Temmuz 2019 Pazar : Sabah 08.00 de Orduya varıyor Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Teleferik ile Boztepeye çıkıyor Giresun'a hareket ediyoruz.İlk olarak Giresun Sarayburnu Camiini gezip  öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Kulakkaya istikametine gidiyoruz.Yol üzerinde Kuzalan Şelalesi,Mavi Göl gezimizi yapıp Sodalı Su'da Soda Tadımı yapıp Alçakbelde kısa bir yürüyüş yapıyor Giresuna dönüyoruz.Otelimize yerleşiyoruz.Aripsas  Otel

2.Gün : 29 Temmuz 2019 Pazartesi :
Sabah  otelimizde kahvaltımızı alıp 08.00 de Trabzon'a hareket ediyoruz. Atatürk Köşkü,Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından  Rize'ye uğruyoruz.Öğle yemeğimizi alıyor Batum'a hareket ediyoruz.Geçiş işlemlerimizi yapıp Batum'u gezmeye başlıyoruz. Panoramik olarak Araç içerisinde Gonio Kalesini,Muhteşem Çoruh Deltasını gözlemliyor Ters Şise Adalet Sarayı,6 Mayıs Parkı ve Gölü,Tiyatro Meydanı,Piaza Meydanı,Batum Boulvard gezilerimizi yapıp Otelimize yerleşiyoruz.(Geçiş İşlemleri Sınır Kapısı Yoğunluğundan Bir Kaç Saat Sürebilir) Legend Otel veya Riksos Otel

3.Gün : 30 Temmuz 2019 Salı :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Sınır kapısına gelip işlemlerimizi tamamlıyor Rize Fındıklı Çağlayan Vadisine uğruyoruz.Laz Konaklarından İnceler Konağını gezip Otelimizin bulundugu Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Fırtına Vadisinde Rafting ve Zipline yapıyor keyifli anların tadını çıkarıyoruz.Yaklaşık 1.5 Saat süren Rafting molamız süresinde yapmayanlar Fırtına deresinde fotoğraf molası verebilir Çay ve Kahve içebilir.Çamlıhemşine geliyoruz.(Extra 35 TL)Sevdaluk Dizisinin çekildiği Şenyuva Köyü ve Köprüsünü görüp uçurumun kenarında heybetli bir yapı olan eski dilde Kala-i Zir olarak adlandırılıp halk tarafındaan Zilkale olarak değiştirilen Zilkaleye gidiyoruz.Ardından ayrı bir güzellik Palovit şelalesini de gezip Ardından Ayder Yaylasına çıkıyor Serbest zaman verip Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

4.Gün : 31 Temmuz 2019 Çarşamba  : Sabah erkenden kalkıyor otelimizde kahvaltımızı alıyoruz.Otelimizden 07.30 da ayrılıyor Extra olarak (35 TL) Minibüslerimize binip Kavrun Yaylasına minibüslerle çıkıyor ardından Ayder Yaylasında Mucit Amcada Öğle Yemeğimizi Alabalık SalataiMuhlama ve Tatlı Olarak Laz Böreği Olarak alıyoruz.Ardından Rizeye geliyor yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışverişimizi yapıp Sultan Murat Yaylasına hareket ediyoruz.Taşkın Otel

5.Gün : 01 Ağustos 2019 Perşembe  : Sabah yaylada kahvaltımızı alıp  ayrılıyoruz.Uzungöl'e geçiyor  Hava ve Sis durumuna göre Extra olarak (35 TL) ya Karaster Yaylası veya Yente Bladi Yaylasına gidip Uzungölü fotoğraflıyoruz.Ardından göl etrafında gezimizi yapıyoruz.Gezimizin sonunda Sürmene'de Bıçak alışverişimizi yapıp Araklı'da Çay fabrikasına geçiyoruz.Mühendis eşliğinde fabrikayı gezip çay alışverişi yapıyoruz.Ardından Trabzonda bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Aksular Otel.Akşam Yemeğinin ardından Karadeniz Eğlencesine gidiyoruz.

6.Gün : 02 Ağustos 2018 Cuma : Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.07.30 da otelimizden ayrılıyoruz.Maçka İlçesine oradan Tadilatta olan Sumela Manastırına geçiyoruz.Alt kısımdan Manastırı görüp tarihçesi hakkında rehberimizden bilgi alıyoruz.Trabzona geçiyor yöresel ürünlerin satıldığı satış mağazasına uğruyoruz.Alışveriş yapıp Samsun’a hareket ediyoruz.Yolumuz üzeri Terme'de Samsun Pidesi olarak öğle yemeğimizi alıp Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı gezimizi yapıp hatıra fotoğrafı çekiniyoruz.Tütün iskelesine geçiyor Rus pazarında serbest zaman veriyoruz.Bitiminde dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.