Haberler
17° 20° 13°
Site Haritası
Tekirdağ Çıkışlı 5 Gece 6 Gün Batumlu Karadeniz Turu2

1.Gün : 28 Temmuz 2018 Cumartesi : Sabah 08.00 de Orduya varıyor Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Teleferik ile Boztepeye çıkıyor Giresun'a hareket ediyoruz.İlk olarak Giresun Sarayburnu Camiini gezip Extra olarak Tekne turumuzu yapıyor öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Kulakkaya istikametine gidiyoruz.Yol üzerinde Kuzalan Şelalesi,Mavi Göl gezimizi yapıp Sodalı Su'da Soda Tadımı yapıp Alçakbelde kısa bir yürüyüş yapıyor Giresuna dönüyoruz.Otelimize yerleşiyoruz.Amazon  Otel

2.Gün : 29 Temmuz 2018 Pazar :
Sabah  otelimizde kahvaltımızı alıp 08.00 de Trabzon'a hareket ediyoruz. Atatürk Köşkü,Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından 12.00 de öğle yemeğimizi Köfte Menüsü olarak alıyor Rize'ye uğruyoruz.Yöresel Ürünlerin satıldığı TEKPA Textil fabrikasında alışveriş yapıp Otelimizin bulunduğu Ayder Yaylamıza geçiyoruz.Yol üzerinde Fırtına Deresine uğruyor Rafting yapıyoruz.Ardından Çamlıhemşin Şelalesinde fotoğraf Molası veriyor Çamlıhemşinde bizleri bekleyen  Minibüslerimiz ile Extra olarak Sevdaluk Dizisinin çevrildiği Çinçiva Köyü ve Tarihi Kemer Köprüsü,Uçurumun kenarına kurulmuş Zilkale ve yüksek debisi ile büyüleyici Palovit Şelalesi gezilerimizi bitirip Ayder Yaylasına geçiyoruz.Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

3.Gün : 30 Temmuz 2018 Pazartesi :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Kahvaltının ardından 07.30 da Extra olarak Minibüslere biniyor Kaçkar Dağlarına Safariye gidiyoruz.Kaçkar Dağlarının zirvesine yakın en son Yayla olan 2300 rakımlı Kavrun Yaylasına ulaşıyor serin sularında ayaklarımızı dinlendirip terapi yapıyoruz.Ardından Yayla içerisinde gezi yapıyor Ayder Yaylasına dönüyoruz.saat 12.00 de Mucit Amcada Muhlama,Alabalık,Laz Böreği olarak öğle yemeğimizi alıyor  Fındıklı Çağlayan Vadisine gidiyoruz.Laz Konaklarının olduğu Bu Vadide bir Konak Ziyareti yapıp Artvin'in Borçka İlçesine hareket ediyoruz.Extra olarak minibüslerimize biniyor Cennetten bir köşe Borçka Karagöl’e ulaşıyoruz.Göl etrafında gezimizi tamamlayıp Batuma geçiyoruz.Riksos Otel

4.Gün : 31 Temmuz 2018 Salı : Sabah erkenden kalkıyor otelimizde kahvaltımızı alıyoruz.08.00 de Otelimizden ayrılıyor Batum'u gezmeye başlıyoruz.(Sınır Kapıları Geçişleri yoğun olduğundan sabah erkenden kalkılıp erkenden Batumdan çıkış yapılacaktır.Batumdan En Geç 13.30 da Çıkış Yapmalıyız) Panoramik olarak Araç içerisinde Gonio Kalesini,Muhteşem Çoruh Deltasını gözlemliyor Ters Şise Adalet Sarayı,6 Mayıs Parkı ve Gölü,Tiyatro Meydanı,Piaza Meydanı,Batum Boulvard gezilerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz.Öğle yemeğimizin bitiminde Türkiye’ye geçmek için tekrar sınır kapısına geliyor işlemlerimizi yapıp  Sultan Murat Yaylasına hareket ediyoruz.Taşkın Otel

5.Gün : 1 Ağustos 2018 Çarşamba : Sabah yaylada kahvaltımızı alıp Otelimizden 07.30 da ayrılıyoruz.Uzungöl'e geçiyor Extra olarak Minibüslerimize binip Hava ve Sis durumuna göre ya Karaster Yaylası veya Yente Bladi Yaylasına gidip Uzungölü fotoğraflıyoruz.Ardından göl etrafında gezimizi yapıyoruz.Gezimizin sonunda Sürmene'de Bıçak alışverişimizi yapıp Araklı'da Çay fabrikasına geçiyoruz.Mühendis eşliğinde fabrikayı gezip çay alışverişi yapıyoruz.
Trabzon Zigana dağlarına hareket ediyoruz.İlk olarak Sumela Manastırına geçiyor Aya Varvara Manastırını görüp alttan Sumela Manastırını fotoğraflıyoruz.Hamsiköye geçiyor yürüyüş yapıp otelimize geçiyoruz.Hamsiköy Otel

6.Gün : 02 Ağustos 2018 Perşembe : Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.07.30 da otelimizden ayrılıyoruz.Trabzona geçiyor yöresel ürünlerin satıldığı satış mağazasına uğruyoruz.Alışveriş yapıp Samsun’a hareket ediyoruz.Yolumuz üzeri Terme'de Samsun Pidesi olarak öğle yemeğimizi alıp Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı gezimizi yapıp hatıra fotoğrafı çekiniyoruz.Tütün iskelesine geçiyor Rus pazarında serbest zaman veriyoruz.Bitiminde dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.