Haberler
Site Haritası
Tekirdağ Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 6 Gece 7 Gün Karadeniz Turu
Tekirdağ Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 6 Gece 7 Gün  Karadeniz Turu

1.Gün :16 Haziran 2019 Pazar : Sabah Amasya'ya varıyoruz. Kahvaltımızı alıp sırasıyla Tamimname Binası,Bimarhane,Arkeoloji ve Mumyalar Müzesi,Gök Medrese,2.Bayezid Külliyesi,Şehdazeler parkı ve Müzesi gezimizi yapıyor Öğle Yemeğimizi alıp Orduya hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye teleferikle çıkıp Fotoğraflıyor ardından Giresunda Sarayburnu Camiinde kısa bir ziyaret yapıp otelimize geçiyoruz.Aripsas Otel

2.Gün:
 17 Haziran 2019 Pazartesi: Sabah Otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz. Trabzon'a hareket ediyoruz.Sumela Manastırı ,( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir) Atatürk Köşkü,Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Gümüş Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından Akçaabatta öğle yemeği alıyor Çay Fabrikası gezilip Sürmene' de Bıçak Alışverişi yapmak için kısa bir mola veriyoruz.Otelimizin bulunduğu Yaylamıza geçiyoruz.Taşkın Otel

3.Gün : 18 Haziran 2019 Salı :
Sabah yaylamızda alacağımız kahvaltı sonrasında otelimizden ayrılıyor Uzungöl'e geliyoruz.Extra olarak (35 TL)
Minibüslere binerek Karaster Yaylasına çıkıyor biraz yürüyüş yapıyoruz.Ardından Uzungölü yukarıdan gören manzaradan resim çekiniyoruz.Uzungöle gelip göl etrafında gezimizi yapıyoruz.Bitiminde Rize'de yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyor Artvin'e hareket ediyoruz.Atatepe'ye minibüslerle çıkıyor Artvin manzarasını gözlemliyoruz.Atatürk Heykelini ve Sıtkı Kahveci Parkının hikayesini rehberimizden dinliyor ardından otelimize yerleşiyoruz.Grand Artvin Otel

4.Gün: 19 Haziran 2019 Çarşamba :
Sabah erkenden kahvaltımızı alıp Borçka'ya hareket ediyoruz.Extra olarak Minibüslere biniyor (35 TL) Karagöl'e geliyoruz.Göl etrafında gezinip fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Hopa'ya gelip öğle yemeğimizi alıyor ardından Fındıklı Çağlayan Vadisine uğruyoruz.Laz Konaklarından İnceler Konağını gezip Otelimizin bulundugu Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Fırtına Vadisine geliyoruz.(Extra) Rafting Ve Zipline yapıp keyifli anların tadını çıkarıyoruz.Ardından Ayder Yaylasına çıkıyor Serbest zaman verip Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

5.Gün : 20 Haziran 2019 Perşembe :
Sabah erkenden kalkıyor Extra (35 TL) Olarak Kavrun Yaylasına minibüslerle çıkıyor ardından Ayder Yaylasında Mucit Amcada Öğle Yemeğimizi Alabalık SalataiMuhlama ve Tatlı Olarak Laz Böreği Olarak alıyor Zilkale ve Palovit Şelalesi Turumuza gitmek üzere Rize'nin Çamlıhemşin İlçesine geliyoruz.Extra olarak Minibüslere biniyor Sevdaluk Dizisinin çekildiği Şenyuva Köyü ve Köprüsünü görüp uçurumun kenarında heybetli bir yapı olan eski dilde Kala-i Zir olarak adlandırılıp halk tarafındaan Zilkale olarak değiştirilen Zilkaleye gidiyoruz.Ardından ayrı bir güzellik Palovit şelalesini de gezip Trabzonda bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Aksular Otel.Akşam yemeğinden sonra Karadeniz Eğlencesine gidiyoruz.

6.Gün : 21 Haziran 2019 Cuma :
Sabah  kalkıyor kahvaltımızı alıp Yöresel ürünlerin satıldığı Lezzet Diyarında Alışveriş yapıyoruz.Ardından Vakfıkebirde ekmek alışverişimizi yapıp Giresunda Kuzalan Şelalesini gezip Mavigölde suya giriyoruz.Ardından Acısuda soda tadımı yapıp Otelimizin bulunduğu Ünyeye geçiyoruz.Kalibya Resort Otel

7.Gün : 22 Haziran 2019 Cumartesi :  Sabah geç kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından
yüzme molası veriyoruz.Ardından Samsun'a hareket ediyoruz.Atatürk Anıtı,Tütün İskelesi ve Kalem Anıtı gezilerimizi yapıp Ardından Rus Pazarında Kısa bir Serbest zaman veriyor ve Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz.Akşam saatlerine doğru  dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.