Haberler
17° 20° 13°
Site Haritası
Ucaklı Karadeniz

1.Gün : Sabah Trabzon Havaalanından Siz Misafirlerimizi karşılıyor ilk olarak Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Zigana Dağlarına hareket ediyoruz.Sumela Manastırı,Cami Boğazı Yaylası,Kromni Vadisi ve Köyünü gezip dönüşte Hamsiköye uğruyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.Hamsiköy Otel

2.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Vatan Çay Fabrikası Gezimizi yapıyor çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini öğreniyor ve alışveriş yapıyoruz.Ardından Sürmenede bıçak alışverişimizi yapıp Uzungöl'e hareket ediyoruz.Göl etrafında gezimizi yapıyor Ardından isteğe bağlı olarak Demir Kapı Yaylası ve Yente Yaylalarına çıkıp Uzungöl manzaramızı fotoğraflıyoruz.Ardından Sultan Murat Yaylasında bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Taşkın Otel

3.Gün : Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Artvin Merkeze geliyor Sıtkı Kahveci Parkı,Hatila Vadisi  (Cam Teras) gezilerimizi yapıp Şavşata geliyoruz.Şavşat Kalesi,Seyir Tepesi gezilerimizi yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Şavşat Yeşil Vadi Otel

4.Gün : Türkiyenin en sakin şehrinden herkese günaydın.İlk olarak Şavşat Karagöl,Tibeti Kilisesi gezilerimizi yapıp Öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Dağ yolu üzerinden Macahele geçip vakit durumumuza göre Maral Şelalesine uğruyoruz.Ardından Macahelde bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Green Roof Otel

5.Gün :
Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Borçka Karagöl ve Heba Yaylasına gidiyoruz.Ardından Sınır Köyü Muratlıya uğrayıp Gürcistanı gözlemliyor Fındıklı Çağlayan Vadisine geçiyoruz.Tarihi Kemer Köprüsünü gezip Tarihi Laz Konaklarını fotoğraflıyoruz.Akabinde kalacağımız Tarihi konak Otelimize yerleşiyoruz.İnceler Konağı

6.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor Ardeşen üzerinden Çamlıhemşine geliyoruz.Kısa bir molanın ardından Avusor Yaylasına çıkıyoruz.Kendi elektriğini üreten  bu yaylada gezinti yapıp arzu eden misafirlerimiz ile biraz dik yolu olan yoldan ilerleyerek (1 Saat Gidiş) Avusor Gölüne geliyoruz.Manzara fotoğraflarımızı alıp Huser Yaylasına geçiyoruz.Rehberimizden Kaçkar Dağlarının Oluşumu ve Doğa hakkında bilgi aldıktan sonra kısa yürüyüş yapıp Ayder Yaylasına geliyoruz.Arzu eden misafirlerimiz Kaplıcaya girebilirler.Mucit Amcada öğle yemeğimizi aldıktan sonra serbest zaman veriyor ve serbest zamanın ardından konaklayacağımız Otele geçiyoruz.

7.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Zilkale Palovit istikametine gidiyoruz.Uçak Saatimize kadar Elevit-Trovit-Samistal yayla gezilerimizi yapıp sizleri havaalanına bırakıyor bir başka organzasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.