Haberler
Yarın
17° 20° 13°
Site Haritası
Balıkesir Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Samsun Bitişli 4 Gece 5 Gün Batumlu Karadeniz Turu

Kütahyadan Hareket.

1.Gün : Sabah yolda alınan kahvaltı sonrasında Amasya'ya ulaşıyoruz. Şehzadeler Şehri olarak bilinen Amasya'da Harşena dağının eteğindeki eski Amasya konaklarının arasından yürüyerek gezimize başlıyor ve ilk olarak Şehzadeler Müzesine gidiyoruz.Amasyada Şehzadelik yapmış Sultanlarımızın Biyografilerini öğrendikten sonra  İhtişamı ile göz dolduran Kaya Mezarlarını panaromik olarak görüyor ve yeşil ırmağın üzerinden geçiyoruz. Şehzadeler parkına ulaştığımızda fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında Beyazıt külliyesi ziyaretimizi tamamlayarak Arkeoloji müzesi ve Mumya müzesini gezip buradan mavi çinilerle süslenmiş Gök medreseye doğru ilerliyoruz. Ferhat ile şirin efsanesine konu olan su kanallarını görüyor  ardından Saray Düzü Kışla Binası (Tamimname Binası) ,Şerafettin Sabuncuoğlu Tıp Tarihi Müzesi (Bimarhane) gezdikten sonra Samsuna hareket ediyoruz.Öğle Yemeğimizi  Meşhur Samsun Melemeni olarak alıyor ardından Orduya Hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye Teleferik ile çıkıyor Orduya Kuş bakışı gözlemliyoruz.Ardından Otelimize geçiyoruz.(Belde Otel)

2.Gün : Sabah Giresun Kalesi ve Topal Osman Ağa Anıtını Giresun Adasını panaromik olarak görüyor ve  Vakfıkebir-üzerinden Akçaabat'a ulaşıyor ve öğle yemeğimizde nefis Akçaabat köftesi, piyazı ve yöresel yemekler ile alıyoruz. Yemek sonrasında Trabzon'a hareket ediyor ve Kommenos ailesi döneminde yaptırılan   Ayasofya Kilisesi ile gezimize başlıyoruz. Ardından Ladin ağaçları arasından geçerek Bir Rum iş adamına ait olan ve sonrasında Atatürk'e hediye edilen Atatürk köşkü ziyaretimizi gerçekleştirip Trabzona özgü el sanatı olan telkari, kazaziye ve hasır işlerini yapan ustaların marifetli ellerinde hazırlanan ürünleri görme fırsatı buluyoruz. Sürmene Merkezde alışveriş molası veriyoruz.Arzu eden misafirlerimiz Meşhur Sürmene Bıçağı,Kemençesi,Trabzon Kurabiyesi, Hediyelik ürünler alabilir.Molamızın ardından Uzungöl'e hareket ediyor göl etrafında gezinti yapıyor Extra (12.5 Tl gidiş 12.5 Tl dönüş ) olarak servislere binerek Karaster Yaylasına çıkıyoruz.Uzungölün bir avuç su birikintisi insanların karınca kadar küçük göründüğü 2300 m. deki bu yaylada gezinti yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Hopa Cihan Otel

3.Gün : Sabah erken kalkıp Hopa da bulunan Sarp Sınır Kapısına gidiyoruz İsim Listelerimize göre Günü Birlik Geçiş Kağıtlarımızı alıyor ardından nüfus cüzdanımızla beraber Gürcistana geçiş yapıyoruz.Batum Maceramız başlamış oluyor.İlk Olarak Aziz Andre ve Aziz Matias Anıtı,Gonio Apsaros Kalesi,Çoruhun Denize karıştığı Müthiş Deltayı fotoğraflıyor ardından Yeni Sahilden Devam ediyoruz.Ters Şişe gibi olan Belediye Binası,Ters İnşa edilmiş White restoran ve Batum Limanını geziyoruz. Türk restoranda Meşhur Artvin Döneri yiyor ve Şehir gezimize devam ediyoruz.Batum Boulvard ve Avrupa Meydanı,Medea ve Altın Post Anıtı,Batum Tiyatro Binasını da gezdikten sonra Sarp Sınır Kapısına gidiyor ve   Otelimizin Bulunduğu Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Akşam Yemeği ve Konaklama Otelimizde.ELİF  Otel

4.Gün : Sabah erkenden kahvaltımızı yapıyor ve yola çıkıyoruz.Extra (15 TL Gidiş 15 TL Dönüş ) olarak 2300 m yüksekte Kaçkar Dağlarının zirvesine yakın son yayla olan Kavrun Yaylasına hareket ediyoruz.Kavrun Yaylasında ayaklarımızı suya sokup dinlendiriyor ve yayla gezintimizi yapıyoruz.Ardından Ayder Yaylasına dönüyor yaylada serbest zaman verip Mucit Amcada öğle yemeğimizi alıyoruz.Extra (10 TL Gidiş 10 TL Dönüş ) olarak tarihi Zilkale ve Palovit Şelalesi Turumuzu yapıp Rizede yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış fabrikasından alışveriş yapıp Yomra'da bulunan Çay fabrikasına gidiyoruz.Çay alışverişi yapıp Ordu'da bulunan otelimize yerleşiyoruz.Amazon Otel

5.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Samsun'a hareket ediyoruz.Bandırma Vapuru,Tütün İskelesi,Atatürk Anıtı gezilerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyor ve yola çıkıyoruz bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.