Haberler
Yarın
17° 20° 13°
Site Haritası
Istanbul Çıkışlı Trabzon Başlangıçlı Kastamonu Bitişli 4 Gece 5 Gün Batumlu Karadeniz Turu

1.Gün : 11.10.2017 Çarşamba :Sabah  Trabzon'a varıyor ve kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Sumela Manastırı ,( Sumela Manastırı Tadilatta Olursa Kapalı olduğundan yerine başka bir yere gidilebilir ) Atatürk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp Akçaabatta öğle yemeği alıyoruz. Çay Fabrikası gezilip Sürmene' de kısa bir mola veriyoruz.Ardından Uzungöl'e hareket ediyoruz.Uzungölde gezintimizi yapıp otelimize yerleşiyoruz.Grand Anadolu Otel

2.Gün: 12.10.2017 Perşembe : Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra Rizede yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış fabrikasından alışveriş yapıp Fındıklı Çağlayan Vadisine gidiyor Laz Konaklarını ve Tarihi kemer köprüyü ziyaret edip Artvin'in Borçka ilçesinde bulunan Karagöl ziyaretimizi yapmak için minibüslere biniyor  ve 27 km sonra Klaskur Vadisinin oluşturduğu Karagöle ulaşıyoruz.Göl etrafında gezintimizi yapıyoruz. Hopa'ya dönüyor öğle yemeğimizi alıyoruz.Cihan Otel/Paluri Otel/Sarp Otel

3.Gün : 13.10.2017 Cuma : Sabah 5 de uyanıyor Batum'a geçiyor sırasıyla Gonio Kalesi,Adalet Binası ve White Restoran,Parlemento Binaları ve Medea Heykeli (Altın Post) Tiyatro Meydanı ve Neptun Heykelini gezip Boulvarda uğruyoruz.Vereceğimiz serbest zamanın ardından Ayder Yaylasındaki Otelimize geçiyoruz.Elif Otel

4.Gün: 14.10.2017 Cumartesi : Sabah 5 de kalkıyoruz.Sabah otelimizde kahvaltımızı alıyor Giresun'a hareket ediyoruz.Giresun Amazon Adasına Tekne Turu Düzenliyoruz. Amazon Adasında gezimizi yapıp Ordu Boztepe'ye teleferik ile çıkıyor Ordu'yu gözlemliyoruz.Samsun merkezde ilk olarak Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı ve Tütün İskelesi,Rus Pazarını gezip serbest zaman veriyoruz.Otelimize geçiyor My House Otel

5.Gün : 15.10.2017 Pazar : Sabah  otelimizde kahvaltı alıp Sinop' hareket ediyoruz.Sinop Müzesi ve Cezaevini gezip Hamsilos fiyorduna gidiyoruz.Gezimizi bitirip öğle yemeğimizi alıp Kastamonuya geçiyoruz.Nasrullah Camii ve Şerife Bacı Anıtına gidiyor hatıra resmi çekiniyoruz.Ardından Rehberimizden Şerife Bacının Kahramanlıkla dolu hayat hikayesini dinliyoruz.Şeyh Şabanı Veli Küllliyesini gezip Dönüşe geçiyor  bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.