Haberler
17° 20° 13°
Site Haritası
Ankara Çıkışlı Ayder Başlangıçlı Samsun Bitişli 2 Gece 3 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : 15 Eylül 2017 Sabah Ayder Yaylasına varıyor Mucit Amca'da kahvaltımızı alıyoruz.Gelin Tülü Şelalesi ve Horon Düzünde fotoğraf çekiniyor Yaylada vereceğimiz serbest zamanın ardından Fırtına Vadisine Kemer köprüye  gidiyor Fotoğraf molası veriyoruz.Ardından Rize'ye hareket ediyoruz.Yöresel ürünlerin satıldığı Mağazada alışveriş yapıyor Ardından Öğle yemeğimizi Meşhur Rize Kuru Fasülyesi olarak alıyoruz.(Arzu eden misafirlerimiz Köfte veya Tavuk alabilirler)Ardından Uzungöl'e hareket ediyor Göl etrafında serbest gezinip otelimize yerleşiyoruz.Konaklama ve Akşam Yemeği Grand Anadolu Otel

2.Gün : 16 Eylül 2017
Sabah Uzungölde bulunan otelimizde kahvalltımızı yapıp Yol üzerinde İlk olarak Sürmenede Bıçak Alışverişi ardından Çay Fabrikası ziyaretimizi yapıp Sumela Manastırına hareket ediyoruz.Manastır Tadilatta olduğu için alt kısımdan fotoğraf çekinip rehberimizden tarihini dinleyeceğiz.Ardından  Ayasofya Camii ve Atatürk Köşkü ziyaretimizi yapıp Akçaabatta öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Giresun'a hareket ediyoruz.Hava durumuna göre Tekne turumuzu yapıp Giresun Müzesini ziyaret ediyor ardından Otelimize yerleşiyoruz.

3.Gün : 17 Eylül 2017 Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Ordu'ya hareket ediyoruz.Boztepe'ye teleferik ile çıkıp Orduyu kuş bakışı gözlemliyoruz.Sonrasında Samsun'a hareket ediyoruz.İlk olarak Yason Burnu ve Hoynat Adası Kuş Gözetleme yerine gidiyor ardından Termede öğle yemeğimizi pide olarak alıyoruz.Sonrasında Bandırma Vapuru ,Atatürk Heykel ve Gazi Müzesini geziyor Tütün İskelesinde fotoğraf çekiniyoruz.Amazon Köyüne gidip kısa bir serbest zaman veriyor ardından turumuzu tamamlıyoruz.Dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.