Haberler
Yarın
17° 20° 13°
Site Haritası
Istanbul Çıkıslı Amasya Başlangıçlı Kastamonu Bitişli 6 Gece 7 Gün Batumlu Karadeniz Turu

1.Gün : 16 Eylül 2017 Cumartesi : Sabah yolda alınan kahvaltı sonrasında Amasya'ya ulaşıyoruz. Şehzadeler Şehri olarak bilinen Amasya'da Harşena dağının eteğindeki eski Amasya konaklarının arasından yürüyerek gezimize başlıyor ve ilk olarak Şehzadeler Müzesine gidiyoruz.Amasyada Şehzadelik yapmış Sultanlarımızın Biyografilerini öğrendikten sonra  İhtişamı ile göz dolduran Kaya Mezarlarını panaromik olarak görüyor ve yeşil ırmağın üzerinden geçiyoruz. Şehzadeler parkına ulaştığımızda fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında Beyazıt külliyesi ziyaretimizi tamamlayarak Arkeoloji müzesi ve Mumya müzesini gezip buradan Ferhat ile şirin efsanesine konu olan su kanallarını görüyor  ardından Saray Düzü Kışla Binası (Tamimname Binası) ,Şerafettin Sabuncuoğlu Tıp Tarihi Müzesi (Bimarhane) gezdikten sonra Samsuna hareket ediyoruz.Öğle Yemeğimizi  Meşhur Samsun Melemeni olarak alıyor ardından Ordu Boztepe'ye hareket ediyoruz.Teleferik ile Boztepe'ye çıkıp Orduyu gözlemliyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.Amazon Otel

2.Gün : 17 Eylül 2017 Pazar : Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp Trabzon'a hareket ediyoruz. Ayasofya ziyaretlerimizi yapıp Atatürk Köşküne çıkıyoruz.Yöreye özgü Telkari Kazaziye gümüşlerinin satıldığı mağazada alıveriş yapıp Maçka ilçesine geliyoruz.Sumela Manastırını alt noktadan gözlemliyor rehberimizden yapımı hakkında bilgi alıyoruz.Şimdiki durağımız Zigana dağları ve Hamsiköy..Zigana dağları üzerinden hamsiköy'e ulaşıyor meşhur sütlacından tadıyoruz.Ardından Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini görmek amacıyla çay fabrikasına gidiyor çay alışverişimizi yapıyoruz.Sürmenede bıçak alışverişimizi yapıp Uzungöl'e geliyoruz.El Baik Otel

3.Gün : 18 Eylül 2017 Pazartesi :
Güzel bir Uzungöl sabahından herkese merhaba diyor kahvaltımızı alıyoruz.Minibüslerimize binerek Bladi ve Yente Yaylalarına hareket ediyoruz.Uzungölü gören bir noktadan fotoğraf çekinip Rize'ye hareket ediyoruz.Rize merkezde bulunan Türkiye'nin ilk botanik parkına çıkıp çay molası veriyoruz.Ardından yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış fabrikasında alışveriş yapıp Fırtına Vadisine hareket ediyoruz.Minibüslere binerek Zilkale-Palovit Şelalesine doğru yola çıkıyoruz.Yol üzerinde Sevdaluk Dizinin çevrildiği yerleri fotoğraflayıp Ayderde bulunn Otelimize geçiyoruz.Haşimoğlu Otel

4.Gün : 19 Eylül 2017 Salı :
Ayder Yaylasında dinç ve iyi dinlenmiş bir şekilde uyanıyor Kaçkarların daha yukarısında bulunan Kavrun Yaylasına hareket ediyoruz.2300 m Yüksekte bulunan son yaylada gezimizi yapıp Borçka Karagöl'e geçiyoruz.Karçal dağlarının eteklerinde bulunan Karagöl etrafında serbest zaman veriyor sonrasında Hopa'da bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Sarp Otel

5.Gün : 20 Eylül 2017 Çarşamba :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Sarp Sınır Kapısına gidip geçiş işlemlerimizi yapıyoruz.Sonrasında Gürcistan Maceramız başlamış oluyor.İlk olarak Panoramik olarak Gonio Apsaros Kalesi,,Çoruh Nehri,Adalet Binası,Ters Bina,Parlemento Binaları ziyaretlerimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyor ardından Fındıklı Çağlayan Vadisini geziyoruz.Laz Konaklarının bulunduğu bu Vadide kısa süre kaldıktan sonra Samsunda bulunan Otelimize geçiyoruz.Amazon Otel (Bugun biraz yorucu olacaktır.Otele giriş saatimiz akşam 21.00)

6.Gün : 21 Eylül 2017 Perşembe :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından ilk olarak Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı ve Tütün İskelesini gezip Amazon Köyüne uğruyoruz.Amazon Kadın Savaşçılar hakkında bilgi alıp Sinop'a gidiyoruz.Sinopta Cezaevi ve Hamsilos Koyunu gezip Kastamonudaki otelimize geçiyoruz.Mütevelli Otel

7.Gün : 22 Eylül 2017 Cuma :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Şerife Bacı Anıtında resim molamızı verip Kadı Nasrullah Camiisini ve Münire Sultan Çarşısını geziyoruz.Kısa bir alışveriş molamızın ardından Safranbolu Yörük Köyüne geçiyoruz.Tarihi Çamaşırhanesini gezip Safranboluya hareket ediyoruz.İlk olarak Hıdırlık Tepesi sonrasında tarihi çarşılarını geziyoruz.Serbest zamanımızın ardından dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.