Haberler
17° 20° 13°
Site Haritası
Uçaklı 4 Gece 5 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : 19 Temmuz 2017 Çarşamba : Sabah Trabzon Havaalanına varıyor aracımız ve rehberimiz ile buluşuyoruz.Ardından İlk olarak yolda kahvaltımızı alıp Artvin'in Borçka ilçesine oradan Macahel Yaylasına çıkıyoruz.Maral Köyüne gidip Maral şelalesi ziyaretimizi yapıp yol üzerinde kısa gezintiler yapıyoruz.Ardından Camili Köyünde Tema Vakfında Konaklama alıyoruz.

2.Gün : 20 Temmuz 2017 Perşembe : Sabah kahvaltımızı alıp Borçka Karagöl'e geçiyoruz.Göl etrafında yürüyüş yapıp Türkiye'nin en özel yaylalarından Heba Yaylasına hareket ediyoruz.Karagölü,Batum'u,Karçal Dağlarını ve Macahel Vadisini aynı anda görebileceğimiz bu yerde gezimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından 1920 Yılı Rusya ile sınırlarımız Çizilince Ortadan ikiye bölünen sınır köylerimizden Muratlı Köyüne geliyoruz.Tarihi Camiisini gezip Manzara tepesine çıkıyor Gürcistan'ı gözlemliyoruz.Gezimizi bitirip Rize Fındıklı Çağlayan Vadisine gelip Laz Konakları ziyaret ediyoruz.Tarihi Kemer Köprüsünü gezip Daha yukarılara yürüyüş yapıyor Konaklama alacağımız İnceler Konağına geliyoruz.

3.Gün : 21 Temmuz 2017 Cuma : Sabah erkenden kalkıyoruz.kahvaltımızı alıp Ardeşen ilçesine geliyoruz.Fırtına Vadisi boyunca ilerliyor Çamlıhemşin'e geliyoruz.Belediye Binasının önünde Şelale ve Manzara terasında resim çekiniyor Sevdaluk Dizisinin çekildiği Çinçiva Köyü ve Köprüsünü geziyor Zilkale'ye geçiyoruz.Tarihi bir Kervansaray gibi heybetli duran Zilkaleyi gezip Palovit Şelalesine gidiyoruz.Burayı Çok seveceksiniz.Palovit Şelalesinde resim çekinip Ayder Yaylasına geçiyoruz.Yayla yolu üzerinde Tar Deresi yürüyüşümüzü yapıyor Yaylada serbest zaman veriyoruz.

4.Gün : 22 Temmuz 2017 Cumartesi : Sabah Güzel bir Ayder sabahında uyanıyor Kavrun Yaylasına çıkıyoruz.Yaylada ayaklarımızı serin sularında dinlendiriyor ardından yürüyüş yapıyoruz.Mucit Amcada öğle yemeğimizi Alabalık,Muhlama,Laz Böreği olarak alıyor yöresel Tereyağı ve Bal alışverişimizi yapıyoruz.Ardından Rize'ye geliyor yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış fabrikasında alışveriş yapıyor ardından Rize Merkeze geliyoruz.Rize botanik Parkında Çay içiyor Uzungöl'e hareket ediyoruz.Göl etrafında yürüyüş yapıp serbest zaman veriyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.

5.Gün : 23 Temmuz 2017 Pazar : Sabah yayla havasında uyanıp kahvaltımızı alıyoruz.2300 m rakımda yapacağımız kahvaltı bize ilginç bir hava verecektir.Ardından Çay fabrikası ziyaretimizi yapıyoruz.Arzu eden misafirlerimiz Çay alışverişi yapabilir.Şimdi Sümela Manastırına hareket ediyoruz.Manastırın kapalı olması sebebiyle en güzel görüşebilen bir yerinden resmini çekiyor , rehberimizden yapımı ve tarihi bilgilerini öğreniyoruz.Ardından Trabzon Akçaabatta öğle yemeğimizi alıp Atatürk Köşkü ziyaretimizi yapıp Tuğana Gümüşe uğrayıp Trabzon'a özgü kazaziye gümüşlerini satın alma imkanı buluyor ve Ayasofyayı geziyoruz.Uçak Saatimize kadar serbest zaman veriyor zamanımızın dolmasına istinaden sizleri havaalanına bırakıyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.