Haberler
Site Haritası
Sakarya Çıkışlı Batum Başlangıçlı 3 Gece 4 Gün Karadeniz Turu

Sakaryadan 18.00 da Hopa'ya hareket

1.Gün : Sabah Hopa'ya varıyoruz.Ufak bir yolluk Kahvaltının ardından Batum'a giriş yapıyoruz.Sırasıyla Gonio Kalesi,Adalet Binası ve White Restoran,Parlemento Binaları ve Medea Heykeli (Altın Post) Tiyatro Meydanı ve Neptun Heykelini gezip Boulvarda uğruyoruz.Vereceğimiz Serbest zamanda Arzu eden misafirlerimiz serbest zamanda Teleferiğe Binebilir.İsteğe bağlı olarak Botanik Parkı geziyor Türkiye'ye dönüyoruz.Ayder Yaylasında bulunan Otelimize geçiyoruz.Elif Otel

2.Gün : Sabah güzel bir Ayder Havasıyla uyanıyor kahvaltımızı alıyoruz.İsteğe bağlı olarak Extra (30 TL) gerçek bir yayla'ya çıkıyoruz.2300 m Rakımda bulunan Kavrun Yaylasına çıkıyor serbest olarak geziyor ayaklarımızı serin sularına bırakıyoruz.Ayder Yaylasına dönüyor Mucit Amcada öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Çamlıhemşin Şelalesinde kısa bir fotoğraf molası verip Rize'ye hareket ediyoruz.Yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Mağazasından alışveriş yapıp Uzungöl'e uğruyoruz.Uzungölde serbest zaman verip Otelimize geçiyoruz.Sultan Murat Yaylası Taşkın Otel

3.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Kısa bir yayla yürüyüşünden sonra Sürmene'de Bıçak Alışverişimizi yapıyor ardından Çay fabrikası ziyareti yapıyoruz.Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini görüyor çay alışverişi yapıyoruz.Ardından Sumela Manastırına hareket ediyoruz.Alt kısmından Manastırın resmini çekiyor rehberimizden bilgiler alıyoruz.Şimdiki durağımız Atatürk Köşkü.Atatürk Köşkü ziyaretimizi yapıp Ayasofya Camiine uğruyor ardından Giresun'a hareket ediyoruz.Amazon Otel

4.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Extra olarak Amazon Adasına Tekne Turu düzenliyoruz.Adayı rehber eşliğinde geziyor Bulancakda bulunan Sarayburnu Camiini geziyoruz.Ardından Ordu Boztepe'ye teleferik ile çıkıp Samsuna geçiyoruz.Bandırma Vapuru ,Atatürk Anıtı ve Tütün iskelesini gezip dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.