Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Uçaklı 2 Gece 3 Gün Samsun-Sinop Turu

1.Gün : Akşam Havaalanında Siz misafirlerimizi karşılayıp Otele hareket ediyoruz.Konaklama ve Akşam Yemeği  Otelimizde.(Anemon Otel-Serra Otel)

2.Gün : Sabah erkenden kalkıyoruz ve Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından sırasıyla Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı,Gazi Müzesi,Kalem Anıtı,Tütün İskelesi gezimizi yapıyor Rus Pazarında kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından Amazon Köyünü geziyoruz.Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Sinop'a hareket ediyoruz.Sinopta bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Vira Otel

3.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı aldıktan sonra Erfelek Takım Şelalelerine gitmek üzere yola çıkıyoruz.Birazcık dağ yürüyüşü yapıp Şelalelerden bir kaç tanesini gezip Sinop Merkeze geliyoruz.Ardından ilk olarak Tarihi Cezaevi,Arkeoloji Müzesi,Şahin Tepesi,Paşa Tabyaları gezimizi yapıp öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Hamsaros Fiyordunu gezip Merzifon'a geliyor sizleri havaalanından uğurluyoruz.Bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.