Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Eskişehir Çıkışlı Trabzon Başlangıçlı Amasya Bitişli 4 Gece 5 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah Trabzona varış ve kahvaltı.İlk olarak Atatürk Köşkü ve Ayasofya Camii gezimizi yapıyor Trabzon merkezde kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından Sumela Manastırını alttan görmek için Maçkaya gidiyoruz.Rehberimizden Manastır hakkında bilgiler alıyor öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Sürmenede Bıçak alışverişi yapıp  Çay fabrikasına uğruyoruz.Uzungöle geçiyor göl etrafında serbest zaman veriyoruz.Ardından otelimize yerleşiyoruz.

2.Gün : Sabah Otelimizde kahvaltımızı alıyor Rize'ye geliyoruz.İlk olarak Rize Botanik Parka uğrayıp çay ikramı yapıyor ardından Yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA satış Fabrikasından alışveriş yapıp Ayder Yaylasına gitmek üzere Ardeşen istikametinden Çamlıhemşin ilçesine geliyoruz.Burada isteğe bağlı olarak Extra kervan yolları üzerinde kurulmuş tarihi Zilkaleyi ve Sevdaluk dizisinin çekildiği fırtına deresini geziyor ardından Ayder Yaylasına ulaştığımızda akşam yemeğine kadar serbest zaman veriyoruz.Pirikoğlu Otel

3.Gün : Sabah otelimizden erkenden kalkıyor saklı cennet Borçka Karagöl gezimizi yapmak üzere Artvin'in Borçka ilçesine geliyoruz.Extra olarak servislere biniyor Karagöle ulaşıyoruz.Göl etrafında yürüyüş yapıp Batuma geçiyoruz.Batum için geçiş kağıtlarımızı alıp işlemlerimizi tamamlıyoruz.Ardından Gonio Kalesi,Teleferik,Avrupa Meydanı,Piaza Meydanı ve Boulvard gezilerimizi yapıp  ardından Hopada bulunan otelimize yerleşiyoruz.Cihan Otel

4.Gün : Sabah Çağlayan Vadisini geziyor Laz Konaklarında Çay Molası veriyoruz.Ardından Rizede Ovit Dağı gezimizi yapıp Sürmene de Alışveriş için kısa bir mola veriyoruz. Trabzon Atatürk köşkünü geziyor Tuğana Gümüşte Gümüş Alışverişi yapıyoruz.Öğle yemeği alıp Çay Fabrikası Giresunda Fiskobirlikte alışveriş yapıp Giresun Amazon Adasına Extra olarak tekne turu yapıyoruz.Rehberimiz eşliğinde Amazon Adasındaki Tarihi yerleri geziyor ardından Otelimize yerleşiyoruz.Amazon Otel

5.Gün : Sabah otelimizde kahvaltımızı alıyor Bulancak Sarayburnu Camiine geçiyoruz.Ardından Ordu Boztepe'ye teleferik ile çıkıyor ardından Ünye Çakırtepe'ye geçiyoruz.Öğle yemeğimizi alıyoruz.Samsuna dönüyor Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı,Gazi Müzesi ve Tütün İskelesine uğruyor Rus Pazarında kısa bir serbest zaman veriyoruz.Ardından dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.