Haberler
Site Haritası
Denizli Çıkışlı 6 Gece 7Gün Yaylalar ve Karadeniz Turu
Denizli Çıkışlı 6 Gece 7 Gün Yaylalar ve Karadeniz Turu

1.Gün : Sabah Samsuna varıyor Kahvaltımızı alıyoruz.İlk olarak Atatürk Anıtı,Gazi Müzesi ve Tütün iskelesini gezip Rus Pazarında kısa bir alışveriş molası veriyoruz.Ardından Bandırma Vapurunu gezip Ordu'ya hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye teleferik ile çıkıp fotoğraf için serbest zaman veriyoruz.Ardından Giresun'un girişinde Bulancak Saray Burnu Camiini gezdikten sonra Giresun Adasını Tekne ile gezip Ada üzerinde Rehberimiz eşliğinde gezinti yapıyoruz.Ardından Konaklama yapmak için Otelimize geçiyoruz.Amazon Otel

2.Gün : Sabah otelde kahvaltımızı alıp Sürmene'de Çay Fabrikası ve Bıçak Alışverişimizi yapıyoruz.Ardından Uzungöl'e geçiyoruz.Göl etrafında gezimizi yapıp Sultan Murat Yaylasına hareket ediyoruz.Şehitliğe kadar kısa yürüyüş yapıp şehitlerimize dua ediyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.Taşkın Otel

3.Gün : Sabah güzel bir yayla sabahında güneş bizi erkenden uyandırıyor.Kahvaltımızı alıp Rize'ye geliyoruz.ikiz Dere Ovit Dağına çıkıyor Erzurum Sınırı,Meşhur Ovit Tüneli gibi yerleri geziyoruz.Ardından Rizede Öğle yemeğimizi Meşhur Kuru Fasülye olarak alıp yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyoruz.Ardeşen istikametinden Ayder Yaylasına çıkıyor yol üzerinde Tar Şelalesine kısa bir yürüyüş yapıyoruz.Arzu edenler Şelalede yüzebilir.Ardından Ayder Yaylasına geçiyoruz.Elif Otel/Pirikoğlu Otel

4.Gün : Sabah erkenden kalkıp Servislerle Yukarı Kavrun Yaylasına hareket ediyoruz.Yaylada kısa bir mola veriyor yürüyüş yapmak isteyen misafirlerimiz ile dere boyu yürüyüş yapıyor ayaklarımızı soğuk sularına bırakıp terapi yapıyoruz.Ardından Avusor Yaylasına geçiyoruz.(Huser Yolu İyi olursa Mutlaka Gidilecek Ayder Manzarası görülecek) Avusor Yaylası bir laz yaylası olup yayla olarak sudan elektriğini üretebilen bir yayla olup Gölüne yürüyüş yapmak isteyen misafirlerimiz ile 45 dakika biraz yokuşlu bir yolda yürüyüş yaparak Uzaktan görünen Kaçkar Kemerli Kaçkar Manzarasını ve gölünde fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Ayder Yaylasına gelip Mucit Amcada öğle yemeğimizi alıyoruz.Yemek molamızın ardından Zilkale -Palovit-Trovit istikametine gidiyor Şimşir Ormanlarında yürüyüş yapıyor ardından Borçkada bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Adaş Pansiyon

5.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Borçka Karagöl ve Heba Yaylası turumuza başlıyoruz.İlk olarak Heba Yaylasına çıkıp Macahel Vadisini,Karagölü ve Batumu fotoğraflayıp Karagöl Dağ Evinde yöresel Bitki ürünleri olarak öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Karagöle geçip göl etrafında yürüyüş yapıyoruz.Yürüyüşümüzün ardından Muratlı (Gürcistan Sınırı) Köyünü ve Camisini gezip Fındıklı Çağlayan Vadisinde Bulunan Otelimize geçiyoruz.İnceler Konağı

6.Gün : Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Trabzon Merkezde Atatürk Köşkü ve Ayasofya Camii gezimizi yapıyor Sumela Manastırına hareket ediyoruz.İlk olarak Manastırı alttan görebileceğimiz bir yerde mola verip fotoğraf çekiniyor ardından öğle yemeğimizi alıp Zigana Dağları Hamsi Köy istikametine hareket ediyoruz.Ardından Kürtün istikametinden Tireboluya iniyor Samsunda bulunan Otelimize yerleşiyoruz.My House Otel

7.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Amasya'ya hareket ediyoruz.İlk olarak Amasya Genelgesinin imzalandığı Binayı Arabadan görüyor Bimarhane gezimiz ile Şehzadeler Şehrini gezmeye başlıyoruz.Ardından Saat Kulesi,Şehzadeler Müzesi,2.Bayezid Külliyesi,Amasya Arkeoloji ve Mumyalar Müzesini gezip Ferhat ile Şirin Müzesini görüp dönüşe geçiyor bir başka organşzasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.