Haberler
27° 30° 20°
Site Haritası
Yalova Çıkışlı Ordu Başlangıçlı Trabzon Bitişli 5 Gece 6 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : 27 Haziran 2017 Salı :
Sabah siz misafirlerimizi havaalanından karşılıyor Kahvaltımızı almaya gidiyoruz.Ardından Orduyu en güzel görebileceğimiz Boztepe'ye çıkıyoruz.Ardından kısa bir serbest zaman verip Giresun'a hareket ediyoruz.Bulancak da Sarayburnu Camii ziyaretimizin ardından Amazon Adasına Tekne Turuna çıkıyor Adayı rehberimiz eşliğinde geziyoruz.Ada ziyaretimizden sonra öğle yemeğimizi alıp Giresun Kalesi ve Topal Osman Ağa Anıtında fotoğraf çekimi yapıp Kümbet Yaylasına hareket ediyoruz.Yol üzerinde Kuzalan Şelalesinde kısa fotoğraf çekimi yapıp Otele yerleşiyoruz.Birun Otel

2.Gün : 28 Haziran 2017 Çarşamba :
Sabah güzel bir yayla sabahında uyanıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Trabzon'a hareket ediyoruz.İlk olarak Sumela Manastırını uzaktan görebileceğimiz bir noktaya çıkıyor fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Uzungöl'e doğru yol alıyoruz.İlk olarak Göl etrafında gezinti yapıp Ardından Karaster Yaylasına hareket ediyoruz.Karaster Yaylasında Uzungöl bir avuç su birikintisi insanları karınca kadar küçük göreceksiniz.Bu müthiş yaylanın ardından Türkiyenin en büyük yaylalarından biri olan Sultan Murat Yaylasına çıkıyor Otelimize yerleşiyoruz.İsteğe Bağlı olarak Şehitlik ve Boğaz Kısmını gezmeye gidebiliriz.Taşkın Otel

3.Gün : 29 Haziran 2017 Perşembe :
Sabah erkenden kahvaltımızı alıp Rize'ye geliyoruz.İlk olarak TEKPA Yöresel ürünler satış fabrikasına uğruyor alışveriş yapıyoruz.Ardından Ayder Yaylasına çıkmak için Ardeşen istikametinden Çamlıhemşine geliyoruz.Fırtına Vadisi,Çinçiva Köyü ve Zilkale gezimizi yapıp Palovit Şelalesine hareket ediyoruz.Ardından Ayderin az aşağısında bulunan Tar Şelalesine gidiyoruz.2 Km yol yürüyüp şelaleye ulaşıyor fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Ayder Yaylasında serbest zaman veriyoruz.Elif Otel

4.Gün : 30 Haziran 2017 Cuma :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Kavrun Yaylasına çıkıyoruz.2300 m rakımdaki Kaçkar zirvedeki son yayla olan Kavrun Yaylasında ayaklarımızı serin sularına sokuyor terapi yapıyoruz.Ardından Ayder Yaylasına gelip Mucit Amcanın tesisinde öğle yemeğimizi Alabalık,Muhlama,Laz Böreği şeklinde alıyoruz.Ardından Fırtına Vadisi üzerinde Kale Köprüsünde mola verip Borçka'ya hareket ediyoruz.İlk olarak Gürcistan sınırımızda bulunan ortadan ikiye ayrılınca Türkiye'ye kalan Muratlı Köyüne gidiyoruz.Gürcistan köylerini ve Çoruh Nehrini görüp Muratlı Camiisini geziyoruz.Ardından Klaskur Vadisinde bulunan Pansiyonumuza hareket ediyoruz.Adaş Pansiyon

5.Gün : 01 Temmuz 2017 Cumartesi:
Sabah erkenden kalkıyor Heba Yaylasına hareket ediyoruz.İlk olarak Karagölü fotoğraflıyor ardından kısa bir yürüyüşe çıkıyoruz.Macahel Vadisini,Gürcistanı ve Karçal Dağlarını fotoğraflayıp fotoğraf çekiniyoruz.Ardından Öğle yemeğimizi Karagöl Dağevinde alıp Karagöle geçiyoruz.Karagölde serbest gezinip Fındıklı Çağlayan Vadisinde bulunan otelimize yerleşiyoruz.İnceler Konağı

6.Gün : 02 Temmuz 2017 Pazar :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Sürmene'ye uğrayıp çay fabrikası ziyaretimizi yapıyoruz.Ardından yörenin meşhur Bıçaklarından alıp Trabzon Atatürk Köşkü,Ayasofya gezilerimizi yapıp Trabzonda kısa bir serbest zaman veriyoruz.Uçak Saatimiz yaklaşınca sizleri havaalanına bırakıyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.