Haberler
Yarın
27° 30° 20°
Site Haritası
Manisa Çıkışlı Samsun Başlangıçlı Amasya Bitişli Zigana-Sivas İstikametli 6 Gece 7 Gün Karadeniz Turu

Akşam 19.00 da Samsun'a hareket

1.Gün : Sabah Samsun'a varıyor serbest olarak kahvaltımızı alıp Atatürk Anıtı,Tütün İskelesi ve Kalem Anıtı gezilerimizi yapıp Ardından  Rus Pazarında Kısa bir Serbest zaman veriyor ve Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz.Öğle Yemeğimizi Termede alıp Ordu'ya hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye teleferikle çıkıp Fotoğraflıyor ardından Bulancak Saray Burnu Camiisine uğrayıp Giresun'da bulunan otelimize geçiyoruz.Amazon Otel

2.Gün:
 Sabah Otelimizde erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Giresun Adasını Tekne İle geziyor (Extra 15 TL) Amazon Adasında yürüyüş yapıyoruz.Ardından Giresun Kalesine çıkıp Topal Osman Ağa Anıtını gezip Trabzon'a hareket ediyoruz.Akçaabatta öğle yemeği alıyor Ataturk Köşkü , Ayasofya Ziyaretlerimizi yapıp  Çay Fabrikası ve Sürmene' de kısa bir mola verip Uzungöl'e hareket ediyoruz.

3.Gün :
Sabah Minibüslere binerek Karaster Yaylasına çıkıyor biraz yürüyüş yapıyoruz.Ardından Rize'de Öğle yemeğimizi Meşhur Kardelen Kuru Fasülyesi olarak alıp yöresel ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Fabrikasında alışveriş yapıyor Fırtına Vadisine hareket ediyoruz.Fırtına Vadisinde kısa bir Mola veriyor ardından (Extra) Zilkale gezimiz için minibüs tutuyoruz.Ardından Ayder Yaylasına çıkıyor Serbest zaaman verip Otelimize yerleşiyoruz.Elif Otel

4.Gün:
Sabah erkenden kalkıyor Extra Olarak Kavrun Yaylasına minibüslerle çıkıyor ardından Ayder Yaylasında Mucit Amcada Öğle Yemeğimizi Meşhur Alabalık,Muhlama ve Laz Böreği olarak alıp Borçka Karagöle geçiyoruz.Karagöl etrafında serbest zaman verip Rizede bulunan Otelimize geçiyoruz.

5.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor Rize merkezde Kıble Dağına çıkıp Manzarayı fotoğraflıyoruz.Ardından Trabzon Maçka'ya hareket ediyoruz.Sumela Manastırının altına gidip resim çekiniyor rehberimizin vereceği bilgileri öğreniyoruz.Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Hamsi Köy Zigana Dağları eşliğinde Gümüşhane-Erzincan istikametini takip edip Sivasta bulunan otelimize yerleşiyoruz.

6.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından sırasıyla Buruciye Medresesi,Şifaiye ve Çifte Minareli Medreseleri gezip Ulu Camiine uğruyoruz.Ardından Tokat'a hareket ediyoruz.Tokat Atatürk Evi,Mevlevihane,Taşhan ve Latifoğlu Konağını gezip Otelimize yerleşiyoruz.

7.Gün :
Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Pazar İlçesinde bulunan Mahperi Hatun Kervansarayını panoramik olarak görüp Ballıca Mağarasını ziyaret ediyoruz.Ziyaretimizi bitirip Şehzadeler şehri olarak bilinen Amasya'ya hareket ediyoruz.İlk olarak Ferhat İle Şirin Su Kanallarını,Gök Medrese ve Amasya Müzesini gezip öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından 2.Bayezid Külliyesini,Minyatür Amasya Müzesini,Şehzadeler Parkından geçerek Yeşil Irmağın karşısında bulunan Şehzadeler Müzesini gezip kısa bir hediyelik eşya molası veriyoruz.Ardından Bimarhane ve Tamimnameyi gezip turumuzu bitiriyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.