Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Antalya Çıkışlı Beypazarı Başlangıçlı Sinop Bitişli 4 Gece 5 Gün Batı Karadeniz Turu

1.Gün: 1 Ekim 2015 Sabah Erken saatlerde Beypazarına geliyor Kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Hıdırlık Tepesine çıkıp Beypazarını gözlemliyor ve İnözü Vadisinde kısa bir mola veriyoruz.Molamızın ardından Yaşayan Müzeye uğrayıp tarihe kısa bir yolculuk yapıyoruz.Beypazarı Maden Suyu,Erişte,Beypazarı Kurusu Alışverişimizi yapıp Boluya hareket ediyoruz.Göynük de Akşemsettin Türbesine uğrayıp uzaktan Zafer Kulesi ve Gürcüler Konağı gezimizi yapıp Mudurnuya hareket ediyoruz.Panoramik olarak Armutçular Konağı,Kanuni Cami,Yıldırım Bayezit Camileri görüp Abant Gölüne geliyor göl etrafında kısa yürüyüşler yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Termal Otel

2.Gün: 2 Ekim 2015 Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı yapıyoruz.Ardından Devrek İstikametinden Amasraya hareket ediyoruz.Öğle yemeğimizi alıp Hava durumuna göre tekne turumuzu yapıyoruz.Ardından Barış Akarsu Parkı,Kemere Köprüsü,Fatih Camii,Tarihi Amasra Kalesi ve Ağlayan Ağaç gezimizi yapıyor serbest zaman veriyoruz.Zamanımızın dolmasıyla Otelimize yerleşiyoruz.Kirazlar Otel

3.Gün: 3 Ekim 2015 Sabah erkenden kalkıyor Türkiyenin en özel yerlerinden biri olan Safranboluya hareket ediyoruz.Hıdırlık tepesinden itibaren gezimize başlıyoruz.Tarihi Kaymakamlar Evi,Cinci Han,Köprülü Mehmet Paşa Camii,Tarihi Arasta,Güneş Saati gezilerimizi yapıyor ardından yörenin en meşhur lokumlarının satıldığı İmren lokumlarına hareket ediyoruz.Yaptığımız alışverişten sonra Cam Teras ve Yörük Köyü gezimizi yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Akşam Yemekten sonra Eski Safranboluda Çay içmeye çıkacağız.Aygür Otel

4.Gün: 4 Ekim 2015 Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Kastamonuya hareket ediyoruz.Şerife Bacı Anıtı ve Nasrullah Meydanını görüp serbest zaman veriyoruz.Ardından Sinopa geliyor İlk olarak Tarihi Sinop Cezaevini,Şehir Merkezinde yolumuz üzeri olan Barış Manço Parkı ve Aşıklar Caddesini,Sinop Kalesini ve Rıhtımını gezip Arkeoloji Müzesine gidiyoruz ardından Türkiyenin en özel yerlerinden biri olan Hamsilos Fiyordunu görüp serbest zaman veriyor ardından Otelimize yerleşiyoruz.Vira Otel

5.Gün : 5 Ekim 2015 Sabah otelimizde kahvaltımızı alıyor Antalyaya hareket ediyor bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.