Haberler
Site Haritası
Aksaray Çıkışlı 2 Gece 3 Gün Orta Karadeniz Turu

Aksaray'dan 22.00 da Sinop'a hareket

1.Gün : Sabah Erfelek Şelalelerine varıyor Piknik Şeklinde kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Serbest zaman veriyor şelalelerde resim çekiniyoruz.Öğle Yemeğimize kadar Oyunlarımızı oynayıp Mangal şeklinde öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Sinop merkeze gelip tekne gezimizi yapıyoruz.Serbest zaman veriyor ve Otelimize yerleşiyoruz.

2.Gün : Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra Sinop Cezaevi ve Kalesini geziyor Gerze'ye hareket ediyoruz.Vereceğimiz Deniz Molasının ardından Samsun merkeze geliyor Bandırma Vapuru ve Atatürk Anıtı,Gazi Müzesi ve Amazon Köyünü gezip Amasyaya gidiyoruz.Konaklama ve Akşam Yemeği Otelimizde.

3.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Tamimname Binası,Bimarhane,Şehzadeler Müzesi,Bayezid Külliyesi ve Minyatür Amasya Müzesi,Mumyalar Müzesi gezimizi yapıp Tokat'ın Pazar İlçesinde Bulunan Ballıca Mağarasına hareket ediyoruz.Mağara ziyaretimizin ardından Tokat Merkezde Latifoğlu Konağı,Atatürk Evi,Mevlevihane gezilerimizi yapıp Taşhanda serbest zaman veriyoruz.Ardından Aksaraya dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.