Haberler
Site Haritası
Samsun Başlangıçlı 2 Gece 3 Gün Karadeniz Turu

Akşam 21.00 de Artvin'in Şavşat İlçesine hareket

1.Gün :
Sabah erken saatte Şavşata varıyor Kahvaltımızı Yeşil Vadi Otelde alıyor sırasıyla Şavşat Kalesi,Tibeti Kilisesi,Şavşat Karagöl Ziyaretlerimizi yapıyor Öğle yemeğimizi alıp Hopa'da bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Hopa Cihan Otel

2.Gün : S
abah erkenden kalkıyor Ardeşen Yolu Üzerinde bulunan Fırtına Vadisini takip ederek Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Yaylada kısa yürüyüşler yapıp Mucit Amcada Öğle yemeğimizi alıp Rize'ye hareket ediyoruz.Yöresel Ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Mağazasında alışveriş yapıp Uzungöle hareket ediyoruz.Göl etrafında Serbest zaman verip Otelimize yerleşiyoruz.Zarha Mountain Resort Otel

3.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor Sürmene'de kısa alışveriş molası veriyor ardından Çay fabrikası ziyaretimizi yapıyoruz.Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini görmek için Mühendisimiz eşliğinde fabrikayı geziyor çay alışverişi yapıyoruz.Ardından Maçka ilçemize hareket ediyoruz.Öğle yemeğimizi alıp Sumela Manastırına geçiyoruz.Manastırın hikayesini rehberimizden dinleyip Trabzon merkezde bulunan Ayasofya Camii ve Atatürk Köşkünü ziyaret ediyoruz.Ardından Trabzon meydanda kısa bir serbest zamanın ardından Samsun'a dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.