Haberler
Site Haritası
Antalya Çıkışlı Uçaklı 4 Gece 5 Gün Karadeniz Turu

Antalya Çıkışlı 4 Gece 5 Gün Uçaklı Karadeniz Turu

1.GÜN.
Sabah 06.00 da Pegasus Tarifeli Uçağıyla Sabiha Gökçen Aktarmalı Olarak Uçağımıza biniyor 09.40 da Trabzon Havaalanında misafirlerimizle buluşuyor kahvaltı için Maçka üzerinden Altındere milli parkına doğru hareket ediyoruz. Coşandere sağımızda bizlere tüm güzelliği ile eşlik ediyor. Altındere milli parkına vardığımızda Kahvaltı için serbest zaman veriyoruz. Kahvaltı sonrasında Karadağın eteklerinde kurulmuş olan Sümela manastırına dileyen misafirlerimiz minibüs ile dileyen misafirlerimiz 1200 m patika yürüyüşü ile Ladin ve Kayın ağaçlarının arasında Sümela manastırına yürüyerek çıkıyoruz. Manastır içerisindeki Kütüphane-Ayazma (Şifalı su)-Su kemerleri-Kilise’deki freskoları vb. yapıları gördükten sonra Zigana geçidine doğru hareket ediyoruz. Anadolu’yu Karadeniz sahiline bağlayan geçit üzerinde vereceğimiz fotoğraf molası sonrasında Trabzon merkezde bulunan Atatürk Köşkü Ayasofya Camii Ziyaretlerimizin ardından Uzungölde Bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Sezgin Motel

2.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Rizeye hareket ediyoruz.Rize merkezde kısa serbest zaman verip Yöresel Ürünlerin satıldığı TEKPA Satış Mağazasında alışveriş imkanı buluyoruz.Rize – Ardeşen üzerinden Fırtına Vadisini takip ederek Ardeşen üzerinden Cenevizlilerden kalma Mikron ve Timistav taş köprülerini takip ederek Çamlıhemşin yolu üzerinde fırtına deresinin kenarında bulunan Mucit Amca restoranımız da su sesinin dinlendirici ortamında nefis alabalık ve yöresel lezzetler ile alıyoruz. Yemek sonrasında Ayder Yaylasına çıkıp Serbest zaman veriyor Ardından Otelimize yerleşiyoruz.Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.Sis Otel

3.GÜN.  Sabah erkenden kalkıyor Artvin' doğru yol alıyoruz.Kafkasör yaylasına çıkıyor eşsiz manzarayı fotoğraflıyoruz.Ardından Şavşat'a hareket ediyoruz.Öğle Yemeğimizi alıyor Şavşat Kalesi Tibeti Kilisesi ve Karagöl gezimizi yapıp Seyir terasından Şavşatı fotoğraflıyoruz.Konaklama ve Akşam Yemeği Şavşat Yeşil Vadi Otel

4.Gün : Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı sonrasında, Batuma hareket ediyor ve konaklama yaptığımız otelimizde bavullarımızı bırakıp Batum’a geçmek için Gürcistan ile sınır kapımız olan Sarp Sınır Kapısı’na ulaşıyoruz. Batum’a geçmek için kimliklerimizi hazırlıyoruz. Kapıdaki işlemlerimizi bitiriyor ve işlemlerimizin tamamlanmasının ardından zengin Gürcü kültürü ve doğasına yolculuğumuzu başlatıyoruz. Bir tarafta deniz manzarasını diğer tarafta Andrew Heykelini izleyerek ilerliyoruz. Yolculuğumuzun ilk durağı, İsa’nın 12 havarisinden biri olan Aziz Mathias’ın anıt mezarını barındıran Roma döneminden kalma bir kale olmakla beraber birçok uygarlığı barındırmış ve en son Osmanlı döneminde yoğun olarak kullanılmış olan Gonio Apsaros Kalesi. Şehir merkezine devam ederek Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehrini ve üzerindeki eski Gonio köprüsünü göreceğiz. Bir sonraki durağımız, şehir merkezinden 9 km uzaklıkta bulunan, Dünyanın el ile hazırlanmış ikinci büyük bahçesi tropik bitkileri ile ünlü Batum Botanik Bahçesi. Birbirinden farklı bitki örtüsünün yer aldığı bu büyük bahçe gezintisinin ardından tekrar şehir merkezine dönerek yöresel yemeklerinden oluşan zengin menüsü ile yemek molası vereceğiz Ardından;  tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesini,  tarihi Orta Camii, tiyatro binasını, Medea Heykelini, Batum Limanı’nı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanını göreceğiz. Müzikli su gösterilerinin de yapıldığı Batum Bulvarında gezinti yaptıktan sonra alışveriş için serbest zaman vereceğiz. Teleferik ve Şehir Müzesi gezilerimizin Ardından Sarp Sınır Kapısından çıkış işlemlerini yapıp Hopada Bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Hopa Cihan Hotel
NOT: BATUM’A GİRİŞLER SADECE, ÜZERİNDE TC KİMLİK NUMARASI YAZAN NÜFUS CÜZDANLARI İLE GERÇEKLEŞEBİLMEKTEDİR. PASAPORT YA DA EHLİYET İLE GİRİŞ YAPILAMAZ. TC VATANDAŞI OLMAYAN MİSAFİRLERİMİZİN GİRİŞİ KENDİLERİNE AİTTİR. BELGE EKSİKLİĞİ SEBEBİYLE GİRİŞ YAPAMAYAN MİSAFİRLERİMİZİN SORUMLULUĞU KENDİLERİNE AİTTİR. 0-18 YAŞ ARASI ÇOCUKLARIN VE GENÇLERİN KİMLİKLERİNDE RESİM OLMAK ZORUNDADIR. RESİMSİZ ve YIPRANMIŞ KİMLİKLER GEÇİŞ İZNİ ALAMAMAKTADIR.

5.Gün : Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı yapıyoruz.Ardından Hopa'ya veda ediyor Çağlayan Vadisine gitmek için Fındıklı'ya hareket ediyoruz.Türkiyenin ilk ekolojik köyünde yürüyüşler yapıp Sürmene'ye hareket ediyoruz.Kısa alışverişimizin sonrasında Çay Fabrikası ziyaretimiz için Yomra'ya hareket ediyoruz.Çayın Tarladan Soframıza nasıl geldiğini öğreniyor çay alışverişi yapıyoruz.Ardından Trabzon merkezde serbest zaman verip Uçak saatimize kadar Geziyoruz.Sizleri karşıladığımız Havaalanına bırakıyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.Pegasus Tarifeli 13.55'de direk Antalya Uçağımıza Biniyor ve Antalya'ya varıyoruz.