Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
Hopa Başlangıçlı 7 Gece 8 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : Akşam Hopadan grubumuzu karşılıyor Batuma geçişimizi yapıyoruz.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.

2.Gün : Sabah Otelde kahvaltımızı alıp İlk olarak Gonio Kalesini gezip Panoramik olarak Şehir turumuzu yapıyoruz.Ardından Botanik Park ziyaretimizi yapıyor Batumu yüksekten gören Sputnik Tepesine Teleferikle çıkma şansı buluyoruz .Parlamento Binaları,Tiyatro Meydanı,Medea Heykeli ve Boulvard ziyaretlerimizi yapıp Otelimize yerleşiyoruz.

3.Gün : Sabah Kahvaltımızı yapıp Türkiye tarafına geçişimizi yapıyor Artvin'in Borçka İlçesine geçiyoruz.Klaskur Vadisi boyunca Kayın Ağaçlarını takip ederek eşsiz güzellikteki Borçka Karagöle geliyoruz.Göl etrafında gezintimizi yapıp Türkiye'nin Biyosfer alanı olan Macahel Yaylasına hareket ediyoruz.Tema Vakfı evi ziyaretimizi yapıp Maral Şelalesinde resimlerimizi çekiniyor ve otelimize yerleşiyoruz.

4.Gün : Sabah kahvaltımızı yapıp Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Fırtına Vadisi Boyunca Yol alıyor Çamlıhemşine hareket ediyoruz.Buradan Sevdaluk Dizisinin çekildiği Çinçiva Köyü ve Çat Vadisine gidiyor Kısa yürüyüşümüzün ardından Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Mucit Amca Tesislerinde öğle yemeğimizi alıyor Kalegon,Gelin Tülü ziyaretlerimizi yapıp Yaylada serbest zaman veriyoruz.Arzu eden misafirlerimiz Kaplıcaya gidebilir.Ardından Otelimize yerleşiyoruz.

5.Gün : Sabah kahvaltımızı otelde alıp Kaçkar dağlarının zirvesinde yer alan Kavrun Yaylasına hareket ediyoruz.Kendi aracımız çıkmadığı için Extra olarak Şamata Tur ile çıkıyoruz.Yaylada kısa bir gezinti yapıp  Rize'ye geçiyoruz.Tekpa Yöresel Ürünler Mağazasında alışveriş yapıp Türkiye'nin en büyük yaylası olan Sultan Murat Yaylasına hareket ediyoruz.Boğaz ve Şehitlik gezilerimizi yapıp Uzungöl'e hareket ediyoruz.Uzungöl etrafında serbest zaman verip otelimize yerleşiyoruz.

6.Gün : Sabah otelde kahvaltımızı yapıp Trabzon'a hareket ediyoruz.Sürmene de kısa alışveriş molası veriyor Sumela Manastırına hareket ediyoruz.Karadağın eteklerine kurulan bu Manastır sizleri büyüleyecek.Rehberimizin vereceği bilgiler eşliğinde manastırımızı geziyor Zigana dağlarına hareket ediyoruz.Hamsiköye uğrayıp Meşhur Sütlacını tadıyoruz.Ardından Karaca Mağarasına gidip Ziganada bulunan otelimize yerleşiyoruz.

7.Gün : Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz ardından Trabzon merkeze hareket ediyoruz.Ayasofya , Atatürk Köşkü gezimizi yapıp Akçaabatta öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından Otelimizin bulunduğu Giresun'a hareket ediyoruz.

8.Gün : Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Giresun Kalesi ve Topal Osman Aga anıtını görüp Ordu'ya hareket ediyoruz.Yüzme Molamızın ardından Boztepeye teleferikle çıkıyor Orduyu fotoğraflıyoruz.Uçak saatimiz gelince Havaalanında sizleri uğurluyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.