Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
İzmir Çıkışlı 5 Gece 6 Gün Karadeniz Turu

1.Gün : 25 Temmuz  Sabah 07.00 de Amasya'ya varıyor Tamimname binası,Bimarhane,Arkeoloji ve Mumyalar Müzesi,Gök Medrese,2.Bayezid Külliyesi,Şehdazeler parkı ve Müzesi gezimizi yapıyor Samsun'a hareket ediyoruz.Gazi Müzesi,Tütün iskelesi ve Bandırma Vapurunu gezip Fatsada bulunan otelimize yerleşiyoruz.Serra Otel

2.Gün : 26 Temmuz Sabah 8 de otelimizden ayrılıyoruz ve ilk durağımız Ordu Boztepe.Teleferikle Boztepeye çıkıyor şehri gözlemliyoruz.Şimdiki durak Trabzon.Trabzonda Ayasofya Camii,Atatürk Köşkü, gezildikten sonra Maçka İlçesinde Sümela Manastırına hareket.Rehberimiz eşliğinde manastırı geziyor Yomrada Bulunan Çay fabrikamıza gidiyor mühendisimiz eşliğinde çay fabrikasını geziyor alışveriş yapıyoruz.Sandal Otel

3.Gün : 27 Temmuz Sabah 7 de otelimizden ayrılıyoruz.İlk Olarak uzungöl etrafında doğa yürüyüşü yapıyor ve uzungölü geziyoruz.Ardından Servislere binerek Karaster Yaylasına çıkıyoruz.Uzungöl gezimiz bitince Rize bezi atölyesine girip arzu edenler alışveriş yapabilir.Sonra Arhavi Hopa Üzerinden Artvin’in Borçka ilçesine geliyoruz.Arzu edilme durumuna göre öğle yemeğini Borçka ilçesinde veya Macahel Yaylasında alınabilir Burada Borçka Karagöl ve Dünyanın sayılı Biyosfer alanlarından Macahel Yaylası gezintisi,gezimizin ( Servis araçlarıyla ) ardından Hopa ilçesine geliyor Otelimize Geçiyoruz.Hopa Cihan Otel

4.Gün : 28 Temmuz Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyor ve Sarp Sınır Kapısına gidiyoruz.Herkes sadece Nüfus Cüzdanıyla Batuma geçiş yapacaktır.(Herkesin Nüfus Cüzdanı yanında olmalıdır ve üzerinde Tc Kimlik No Bilgisayarlı olarak yazılmış olmalıdır)Önceden gönderdiğimiz İsim Listesine göre hazırlanmış geçiş kağıtlarımızı alıyor ve Gürcistana geçiyoruz.Gürcistanda gezeceğimiz yer Batum. Batumda ilk olarak Gonio Apsaros Kalesi,Çoruh Nehri ve Deltası ardından Şehir Müzesine gidiyoruz.Tarihi Katedral,Osmanlı Camii ziyaretlerimizin ardından Türk restoranında Yemek alıyoruz.Ardından Batum sahilinde gezintiye çıkıyoruz.Neptun Heykeli,Medea ve Altın Post Anıtı,Avrupa Meydanı ve Batum Boulvard Gezilerimizi tamamladıktan sonra tekrar Sarp Sınır Kapısına geliyor  Türk tarafına geçiyoruz ve Otelimizin bulunduğu Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Konaklama ve Akşam Yemeği Otelimizde.Kaptan Otel

5. Gün : 29 Temmuz Sabah 8 de otelimizden ayrılıyoruz ve Ayder Yaylasında doğa yürüyüşü yapıyoruz.Ayder Yaylası dönüşü yayla gezimizi yapıyoruz.   Fırtına deresi kenarında Rafting molası için Taka Raftinge geliyoruz..Ardından Fırtına Vadisi boyunca Ardeşen’e iniyoruz.Yol Boyunca Tarihi köprüleri görüyoruz.Sonraki Durağımız Sürmene Meşhur Sürmene Bıçaklarının satıldığı Bıçakçılar caddesine gidiyoruz.Ardından Öğle yemeğimiz için Akçaabata gidiyoruz.Meşhur Akçaabat köftesi alıyoruz.Ardından Vakfıkebire uğrayıp meşhur Vakfıkebir ekmeğini alıyoruz ve Fatsa'ya Hareket ediyoruz.Otelimize yerleşiyoruz.Akşam yemeği ve konaklama Otelimizde.(Samsun Hilton)

6.Gün : 30 Temmuz Sabah kahvaltımızın ardından Sinop'a hareket ediyoruz.Sinop Cezaevi,Arkeoloji Müzesi,Paşa Tabyaları,Hamsilos Fiyordu ve Akliman gezilerimizi yapıp Kastamonuya geçiyor şehir merkezinde serbest zamanın ardından Nasrullah Camii ve çarşıları gezip  turumuzu sonlandırıyoruz.Bir Başka Organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.