Haberler
Hava Durumu
Site Haritası
İzmir Çıkışlı Amasya Başlangıçlı Bolu Bitişli 6 Gece 7 Gün Karadeniz Gezisi

1.Gün :
 Sabah yolda alınan kahvaltı sonrasında Amasya'ya ulaşıyoruz. Şehzadeler Şehri olarak bilinen Amasya'da Harşena dağının eteğindeki eski Amasya konaklarının arasından yürüyerek gezimize başlıyor ve ilk olarak Amasyada Şehzadelik yapmış Sultanlarımızın Biyografilerini öğrendikten sonra  İhtişamı ile göz dolduran Kaya Mezarlarını panaromik olarak görüyor ve yeşil ırmağın üzerinden geçiyoruz. Şehzadeler parkına ulaştığımızda fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında Beyazıt külliyesi ziyaretimizi tamamlayarak Arkeoloji müzesi ve Mumya müzesini gezip buradan Ferhat ile şirin efsanesine konu olan su kanallarını görüyor  ardından Saray Düzü Kışla Binası (Tamimname Binası) ,Şerafettin Sabuncuoğlu Tıp Tarihi Müzesi (Bimarhane) gezdikten sonra Öğle Yemeğimizi  alıyor ardından Orduya Hareket ediyoruz.Ordu Boztepe'ye Teleferik ile çıkıyor Orduya Kuş bakışı gözlemliyoruz.Ordunun Meşhur Fındığından alıp Ardından Otelimize geçiyoruz.
(Anemon Otel)

2.Gün : Sabah  Giresun Adasını panaromik olarak görüyor ve Vakfıkebir üzerinden Trabzona ulaşıyor  ilk olarak Kommenos ailesi döneminde yaptırılan Ayasofya Kilisesi ile gezimize başlıyoruz. Ardından Ladin ağaçları arasından geçerek Bir Rum iş adamına ait olan ve sonrasında Atatürk'e hediye edilen Atatürk köşkü ziyaretimizi gerçekleştirip Trabzona özgü el sanatı olan telkari, kazaziye ve hasır işlerini yapan ustaların marifetli ellerinde hazırlanan ürünleri görme fırsatı buluyoruz.Akçaabat'a ulaşıyor ve öğle yemeğimizde nefis Akçaabat köftesi, piyaz ve yöresel yemekler ile alıyoruz. Yemek sonrasında Maçkada Bulunan Sümela Manastırı gezimizi tamamladıktan sonra  Sürmene Merkezde alışveriş molası veriyoruz.Arzu eden misafirlerimiz Meşhur Sürmene Bıçağı,Kemençesi,Trabzon Kurabiyesi, Hediyelik ürünler alabilir.Molamızın ardından Uzungöle hareket ediyoruz.Göl etrafında gezinti yapıp Otelimize yerleşiyoruz.Meriç Otel veya Gobleç Otel

3.Gün : Sabah erkenden kalkıp  isteğe bağlı olarak Karaster Yaylasına çıkıyor ardından Gürcistana geçiş yapıyoruz.Gürcistanın özerk kentlerinden olan Acaraya ve başkenti Batuma geçiş yapıyoruz.Batumda ilk olarak Gonio Apsaros Kalesi,Çoruh Nehri ve Deltası ardından Şehir Müzesine gidiyoruz.Tarihi Katedral,Osmanlı Camii ziyaretlerimizin ardından Türk restoranında Yemek alıyoruz.Ardından Batum sahilinde gezintiye çıkıyoruz.Batumu yüksekten görmek için Teleferiğe biniyor ve şehir turuna çıkıyoruz.Ardından Neptun Heykeli,Medea ve Altın Post Anıtı,Avrupa Meydanı ve Batum Boulvard Gezilerimizi tamamladıktan sonra tekrar Sarp Sınır Kapısına geliyor  Türk tarafına geçiyoruz ve Otelimizin bulunduğu Ayder Yaylasına çıkıyoruz.Ayder Yeşil Vadi Otel veya Haşimoğlu

4.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor Yaylada gezintiye çıkıyoruz.Arzu edilirse Extra olarak Minibüs Kiralayıp Kaçkar Dağlarının Zirvesine doğru Safari yapabiliriz.(Kişi Başı 10 ar TL Gidiş 10 ar TL Dönüş 20 TL) Safarinin ardından Fırtına Deresinde Rafting yapmak için Mola veriyor ardından Rizede yöresel ürünlerin satıldığı Fabrikada kısa bir alışveriş sonrasında Trabzonda Öğle yemeğimizi alıyor ardından Yomrada bulunan Çay Fabrikamızda Çayın dalından soframıza nasıl geldiğini Mühendis eşliğinde gezip öğreniyoruz.Ardından Giresuna hareket ediyoruz.Ordu Hilton

5.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor Samsuna hareket ediyoruz.Bandırma Vapuru gezilerimizi yapıyor ardından Tütün İskelesi ve Atatürk Anıtını ziyaret edip Samsunun en güzel noktalarından biri olan Amazon Müzesini gezip Ardından Sinop'a hareket ediyor Otelimize yerleşiyoruz.Sinop Tepe Otel

6.Gün : Sabah erkenden kalkıyor Sinopa hareket ediyoruz.Sinopta Meşhur Sinop Mantısı olarak öğle yemeğimizi alıyor ardından Tarihi Cezaevi,Sinop Kalesi,Sinop Müzesini gezip Türkiyenin tek Fiyordu Olan Hamsilos fiyorduna gidiyor kısa bir mola veriyoruz.Ardından Kastamonuya hareket ediyoruz.Kastamonu merkezde Nasrullah Camii ve Şerife Bacı anıtını gezip Kısa bir alışveriş molası veriyor ardından Otelimize yerleşiyoruz.Konaklama ve Akşam Yemeği Safranbolu Aygür Otel

7.Gün :
Sabah erkenden kalkıyor Safranbolu Yörük Köyüne hareket ediyoruz.Ardından Safronbuluyu hakim bir yerden gören Hıdırlık Tepesinden ziyaretimize başlıyoruz.Kaymakamlar Konağı,Cinci Han,Yemeniciler Arastası,Köprülü Mehmet Paşa Camii ve Saat Kulesi,İzzet Paşa Camii ve Akçasu Kanyonunu görüyor Yöreye özgü ürünlerin olduğu restoranımızda Öğle yemeğimizi alıp kısa bir alışveriş sonrasında Amasraya hareket ediyoruz.Amasra Kalesi ve Tavsan adasını fotograflıyor Hava Şartlarının müsait olması durumunda tekne gezimizi yapıyor ve Balıkesire geri dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.