Haberler
Site Haritası
Ordu Başlangıçlı Ordu Bitişli 3 Gece 4 Gün Karadeniz Turu

10 Eylül 2015 Perşembe

Sabah Otelimizde alacağımız Kahvaltının ardından Ordu Boztepeye teleferikle çıkıyor Manzarayı fotoğraflıyoruz.Ardından Giresun Kalesi gezimizi yapıp Trabzon merkezde Atatürk Köşkü ve Ayasofya gezilerimizi yapıp Trabzon'un Maçka ilçesinde bulunan Sumela Manastırını rehberimiz eşliğinde gezip Zarha dağında bulunan otelimize yerleşiyoruz.

11 Eylül 2015 Cuma

Sabah erkenden kalkıyor Batuma geçmek için hazırlığımızı yapıyoruz.Ardından Sırasıyla Gonio Kalesi ,Şehir Müzesi gezilerimizi yapıp Teleferikle Sputnik Tepesine çıkıyoruz.Ardından Batuma hakim bir yer olan Sputnik Tepesinde kısa molalar verip öğle yemeğimize hareket ediyoruz.Türk Mahallesinde Orta Camiinde bulunan Lokantamızda aldığımız öğle yemeğinden sonra Piazza Meydanı,Avrupa ve Tiyatro Meydanları,Altın Post Anıtı ve Boulvard gezimizi yapıp otelimize yerleşiyor ve serbest zaman veriyoruz.

12 Eylül 2015 Cumartesi

Sabah erkenden kalkıyor Artvin'e gitmek için hazırlık yapıyoruz.Artvin merkezde Kafkasör Yaylası ardından Merkezde kısa bir yürüyüşün ardından Borçka Karagöle hareket ediyoruz.Ardından Ayder Yaylasında bulunan otelimize yerleşiyoruz.

13 Eylül 2015 Pazar

Sabah erkenden kalkıyor Rafting molası veriyoruz.Ardından Rize merkezde hediyelik eşya ürünlerin satıldığı TEKPA Hediyelik satış mağazasında 15 dakika molanın ardından Uzungöle hareket ediyoruz.Göl kenarında öğle yemeğimizi alıyor gezintiler yapıyoruz.Yomraya geliyor bir çay fabrikası ziyaretimizi gerçekleştiriyoruz.Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini öğreniyor çay satın alıyoruz.Ardından
Orduya dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.