Haberler
Yarın
12° 16° 8°
Site Haritası

11-15 Eylul Mardin Çıkışlı Trabzon Başlangıçlı Erzurum Bitişli 3 Gece 4 Gün Batumlu Karadeniz Turu

11 Eylül Trabzon'a hareket
1.Gün :12 Eylül :
Sabah Saatlerinde Ziganaya varış ve Kahvaltı alıyoruz ardından Zigana dağları,Zigana Geçidi,Yaylası Ve Tüneli eşliğinde Trabzonun Maçka ilçesinde bulunan Altındere Milli Parkına giriş yapıyor orada servislere binerek Sümela Manastırına çıkıyoruz.Manastır hakkında rehberimizin vereceği bilgiler eşliğinde geziyor ve bilgi ediniyoruz.Manastır ziyaretimizden sonra Trabzonda bulunan Atatürk köşkü Ayasofya Müzesi ve Trabzonspor Bulvarı,Trabzonspor Stadı,Yavuz Sultan Selim Han'ın annesi Gülbahar Hatun türbesi ve Camiisi ardından Trabzona hakim bir tepe olan Boztepeye çıkıyor ve Fotoğraflarımızı çekiyoruz.Ardından Yomra ilçesinde bulunan Çay fabrikasına gidiyor çayın evrelerini mühendisimiz eşliğinde geziyor alışveriş yapıyoruz.Ardından Sürmeneye geliyor Meydanında yöresel ürünler için alışveriş molası veriyoruz.(Arzu eden misafirlerimiz Karadenize özgü Fındık,Trabzon Sepeti,Trabzon Kurabiyesi,Meşhur Sürmene Bıçağı,Kemençe vb.. gibi ürünler alabilir)Ardından servislere binerek Otelimizin bulunduğu Zarha Mountain Resort Otelimize geliyoruz.

2.Gün : 13 Eylül : Sabah Kahvaltımızı aldıktan sonra Uzungöle gidiyoruz.Uzungöl etrafında kısa bir otobüsümüzle gezinti yaptıktan sonra şelalelere gidiyor resim çekiniyoruz.Ardından İsteğe bağlı olarak Extra minibüs kiralayarak Lustra ve Karaster Yaylalarına çıkıyoruz.Aksam Otelimizde Müthiş bir eğlence bizleri bekliyor.Sezgin Motel

3:Gün : 14 Eylül :  Sabah kahvaltımızı yaylada yapıyor Ardından Rize merkeze geliyoruz.Botanik Parka çıkıp kısa bir çay molası verdikten sonra Alışveriş için yöresel ürünler mağazasına gidiyoruz.Gezimizi tamamladıktan sonra Rafting yapmak için kısa bir mola veriyor ardından Ayder Yaylasında başlıyoruz yaylayı gezmeye.Öğle yemeğimizi Mucit Amcada alıyor İsteğe bağlı olarak Extra 1: Yüreğine Sor  ve Bal Filmlerinin çekildiği yerleri görüyor Yahut Macera Severler için Extra 2: Kaçkar Dağlarının etekleri olan Galer Düzü ve Yukarı Kavrun Yaylalarına Extra Olarak çıkıyor dere kenarında kısa bir mola veriyoruz.Buradaki derenin suyuna ayaklarımızı dokundurduğumuzda ayağımızın üşüdüğünü hissedeceksiniz. Bulunan Otelimize geçiyoruz. Ayder Sis Otel

4.Gün : 15 Eylül :  Sabah otelimizden ayrılıyor ardından Artvinin Hopa İlçesinde bulunan Sarp Sınır Kapısına gidiyoruz.Herkes sadece Nüfus Cüzdanıyla Batuma geçiş yapacaktır.(Herkesin Nüfus Cüzdanı yanında olmalıdır ve üzerinde TC Kimlik No Bilgisayarlı olarak yazılmış olmalıdır) Batumda ilk olarak Gonio Apsaros Kalesi,Çoruh Nehri ve Deltası ardından Şehir Müzesine gidiyoruz.Tarihi Katedral,Osmanlı Camii ziyaretlerimizin ardından Türk restoranında Yemek alıyoruz.Ardından Batum sahilinde gezintiye çıkıyoruz.Ardından isteğe bağlı olarak Teleferiğe biniyor sonra Gezimizi tamamlıyoruz.,Tekrar Sarp Sınır Kapısına gelip Türk tarafına geçiyoruz

Batum gezimizi bitirdikten sonra Extra :1 Minibüs tutarak  Artvinin Borçka İlçesine geliyoruz.İlk olarak Benim İçin Üzülme Dizisinin çekildiği köyleri görmek için Klaskur Köyüne doğru yola çıkıyoruz ardından Türkiyenin sayılı güzellikteki yerlerden biri olan Macahel Yaylasına Dünyanın 3.biyosfer Alanına,.Ardından merkeze geliyor kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra Erzuruma hareket ediyor akşam yemeğimizi alıp Mardin'e geri dönüşe geçiyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.